vraag

S4 mini Black edition --> Wanneer update naar Android 4.4.4?

• 1 september 2014
  • 11 reacties
  • 594 keer bekeken

Hallo,

Wanneer is Telfort van plan de update naar Android 4.4.4 voor de S4 mini uit gaan rollen / beschikbaar te maken?
Hier zitten namelijk een aantal functionaliteiten in waar ik gebruik van wil gaan maken.

Alvast bedankt!

Wst76

11 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@wst76
Voor vragen over updates kan je het beste bij de fabrikant zijn. De fabrikant zorgt voor de van updates en het beschikbaar stellen ervan.
Hou het in ieder geval in de gaten via Instellingen > (Meer) > Over het apparaat > Software-update > update.
@Koffiemok

Naar mijn weten moet ook de provider deze updates vrijgeven..
En van wie krijg ik deze mobiel (koop) juist ... Dus zo gek is deze vraag niet lijkt mij!

Dus graag een reactie.

Wst76
Badge +2
@wst76,

Over deze update is op dit moment nog geen informatie beschikbaar. Zoals Koffiemok aangeeft kun je tussentijds de website van de fabrikant in de gaten houden.
Ben je voorlopig voldoende geinformeerd?

Daphne
@Daphne,

Dank voor je antwoord. Ik vind het raar dat hier niets over bekend is, voor Vodaphone branded toestellen is deze update al wel beschikbaar, tevens voor unbranded toestellen.

Hoe staat het ervoor m.b.t. Telfort branded toestellen? Is toch niet zo'n rare vraag... en verwijzen naar de fabrikant dat is wel handig echter alleen voor unbranded toestellen.

Dus nogmaals wanneer komt deze update, zijn jullie ermee bezig is er helemaal niets bekend, wat is de eventuele termijn?

Ik hoor het graag!

Wst76
Reputatie 8
Badge +10

Dank voor je antwoord. Ik vind het raar dat hier niets over bekend is, voor Vodaphone branded toestellen is deze update al wel beschikbaar, tevens voor unbranded toestellen.

Over deze update is op dit moment nog geen informatie beschikbaar.

Hoe staat het ervoor m.b.t. Telfort branded toestellen? Is toch niet zo'n rare vraag... en verwijzen naar de fabrikant dat is wel handig echter alleen voor unbranded toestellen.

Dus nogmaals wanneer komt deze update, zijn jullie ermee bezig is er helemaal niets bekend, wat is de eventuele termijn?

Dus nogmaals..!

@Enterprise

Wat een forumtopper!

Ik kan toch wel een normaal antwoord van Telfort krijgen zonder dat al deze forumtoppers zich met dit topic bemoeien....?
Wat is de termijn waarop ik en mede toestelgebruikers deze update, die dus door de fabrikant al is vrijgegeven, kan verwachten voor een Telfort branded toestel?

Mvgr,

Wst
Reputatie 8
Badge +10

Ik kan toch wel een normaal antwoord van Telfort krijgen zonder dat al deze forumtoppers zich met dit topic bemoeien....?

Ik lees toch echt dat je al een normaal antwoord van Telfort hebt gekregen...
Of ben je écht hardleers..?

Als Daphne van Telfort hierboven zegt dat er nog geen informatie beschikbaar is dan betekent dat dus dat Telfort nog niet weet wanneer er een update beschikbaar komt.
Als Telfort deze informatie met jou zou willen delen dan doen ze dat écht wel.
Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen..?
Dat jij ongeduldig bent doet daar niets aan af.
@Enterprise

laat maar joh, zonde van mij tijd dit geleuter, get a life!

Ouwe Forum topper!
Reputatie 8
Badge +10

laat maar joh, zonde van mij tijd dit geleuter,

Maar herhaaldelijk om hetzelfde vragen niet..?

Ouwe Forum topper!

Dankjewel, te veel eer... 😳
Dat laatste klopt idd
4.4.4 is er nog lang niet. 4.4.2 zijn ze aan het uitrollen. In Belgie en Duitsland is hij al beschikbaar. Nederland zal wel volgen.

Weet niet waar je je informatie vandaan haalt, anders zou ik wel een bron willen zien dat Vodafone 4.4.4 uitrolt icm de S4 mini I9195

Reageer