beantwoord

S4 Galaxy leest mijn simkaart niet!

• 2 juli 2015
  • 1 reactie
  • 709 keer bekeken

Sinds 11 mei heb ik een sim only abonnement van Telfort. Sindsdien heb ik nauwelijks plezier ondervonden van mijn abonnement. Want mijn Samsung S4 leest simkaart van Telfort niet. Simkaarten van KPN, Vodafone, T-mobile en zelfs van een Marokkaanse provider, worden wel gelezen. Op diverse fora staan er vergelijkbare klachten. Maar werknemers van Telfort van winkels en helpdesk, wijten de oorzaken aan mijn telefoon.

Oplossingen die zij aandragen verzanden telkens in nieuwe simkaart. Inmiddels ben ik 4 simkaarten (inclusief een oudere versie) verder. Maar zonder succes. Mijn vraag: Wat voor stappen kan ik ondernemen? Ik wil geen nieuwe telefoon kopen. Aangezien de S4 pas geleden gekocht is en naar behoren functioneert (althans met een simkaart van een andere provider).

Daarnaast vind ik het vreemd dat de meeste werknemers van Telfort niet bekend zijn met ongelukkige combinatie van simkaart van telfort en Samsung S4. Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
icon

Beste antwoord door Daphne 2 juli 2015, 14:12

@Taoufik,

Welkom op het forum!

Dit is inderdaad een lastig probleem en mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Hoort het toestel bij het Telfort abonnement of gaat het om een losse aankoop? Laat het aan mij weten in een privébericht, aangevuld met jouw naw-gegevens, e-mailadres, 06-nummer van Telfort en eventueel een alternatief nummer waarop je bereikbaar bent. Ik kijk uit naar jouw reactie.

Daphne
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Badge +2
@Taoufik,

Welkom op het forum!

Dit is inderdaad een lastig probleem en mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Hoort het toestel bij het Telfort abonnement of gaat het om een losse aankoop? Laat het aan mij weten in een privébericht, aangevuld met jouw naw-gegevens, e-mailadres, 06-nummer van Telfort en eventueel een alternatief nummer waarop je bereikbaar bent. Ik kijk uit naar jouw reactie.

Daphne