beantwoord

Retour telefoon

• 16 september 2017
  • 2 reacties
  • 478 keer bekeken

Beste telfort,

Enige tijd geleden heb ik mijn abonnement verlengd met daarbij een nieuwe telefoon (samsung galaxy s8). Die telefoon heb ik opgehaald bij het afhaalpunt maar er was blijkbaar iets mis gegaan en was dit niet bij jullie bekend. Vervolgens is toen mijn bestelling geannuleerd en ook mijn nieuwe abonnement niet ingegaan. Na gesproken te hebben met een helpdeskmedewerker, werd mij een nieuw toestel toegezonden om nu toch mijn abonnement opnieuw te verlengen. Dat toestel heb ik inmiddels ook ontvangen, maar het eerste toestel moet terug naar jullie. Waar kan ik het retourformulier vinden om dit te doen? Op het formulier dat bij het nieuwe toestel zit staat namelijk het IMEI-nummer van de telefoon, dus deze kan ik niet gebruiken.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 18 september 2017, 13:31

Hoi Eelkebeek, welkom op het forum en bedankt voor je eerlijkheid! 🙂 Wil je mij een privébericht toesturen met hierin je adresgegevens, je 06-nummer en op welke naam het contract staat? Dan kijk ik even wat de makkelijkste weg is voor het retourneren. Bedankt alvast!
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Eelkebeek, wil je mij nog een bericht sturen? Dan help ik je hier verder bij. Bedankt alvast!
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Eelkebeek, welkom op het forum en bedankt voor je eerlijkheid! 🙂 Wil je mij een privébericht toesturen met hierin je adresgegevens, je 06-nummer en op welke naam het contract staat? Dan kijk ik even wat de makkelijkste weg is voor het retourneren. Bedankt alvast!

Reageer