beantwoord

Refurbished iPhone 6s met loszittend scherm

• 2 januari 2020
  • 4 reacties
  • 279 keer bekeken

Voor mijn dochter een abonnement met refurbished iPhone 6s afgesloten. Nu laat het scherm van het toestel los, zonder dat het toestel gevallen of beschadigd is, en dochter klaagt dat telefoon uitvalt ondanks de batterij nog hoog percentage batterijduur aangeeft.

Wat is er mogelijk qua garantie? Of reparatie? 

Vriendelijke groeten 

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 8 januari 2020, 15:31

Dag @Kelly e. Dank voor je reactie. Zeker! Op een refurbished iPhone heb je 2 jaar garantie. Het toestel valt dus nog onder garantie. Je kunt je toestel via de website aanmelden voor reparatie of laten opsturen naar het reparatiecentrum via een KPN-winkel. Laat het gerust weten als er nog onduidelijkheden zijn.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Kelly e. Van harte welkom hier. Wat ontzettend balen dat het scherm los zit en het toestel uitvalt. Wanneer heeft ze het abonnement afgesloten? Zou je je profiel  hier op het Forum aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, het klantnummer, 06-nummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan pak ik het abonnement er even bij om te bekijken of er nog garantie op het toestel zit.

Het lijkt me in dit geval inderdaad wijs om het toestel aan te bieden ter reparatie. Dat kan op twee manieren:

• Het toestel via een KPN-winkel laten opsturen naar het reparatiecentrum; 
  • Het toestel zelf opsturen naar het reparatiecentrum.

In beide gevallen is het belangrijk dat je de aankoopbon nog hebt. 

Hoi Natasja,

Ik heb in de bijlage het bestelmailtje gedaan... Het abonnement is ingegaan 24 januari 2019.

Verder heb ik wat gegevens aangevuld in mijn profiel, kun je hiermee verder? 

Vriendelijke groeten, 

Kelly E

:relaxed: ​​​​

Admin: afbeelding met gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Kelly e. Dank voor je reactie. Zeker! Op een refurbished iPhone heb je 2 jaar garantie. Het toestel valt dus nog onder garantie. Je kunt je toestel via de website aanmelden voor reparatie of laten opsturen naar het reparatiecentrum via een KPN-winkel. Laat het gerust weten als er nog onduidelijkheden zijn.

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Kelly e. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat het is gelukt om het toestel ter reparatie aan te bieden. Als je nog wel ergens vragen over hebt, dan weet je mij te vinden.

Reageer