beantwoord

PUKcode voor toestel vader

• 24 juni 2019
  • 5 reacties
  • 173 keer bekeken

Hallo,

Door de KP-storing van vandaag heeft mijn vader de telefoon uitgezet en weer opnieuw opgestart. Bij het vragen naar de PIN heeft hij 3x het foutieve nummer ingevoerd. Kaartje SIM is er niet meer en er is wel een telfort account maar met een oud emailadres. Dus nu kan hij niets meer. Zou u mij kunnen helpen zodat hij weer kan bellen? Ik heb alle contactgegevens ingevoerd op dit forum, bij mijn gegevens.

Groet,
Klei

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 juni 2019, 11:40

Hallo @Bjklei, goed dat je je vader hiermee helpt. Ik kan me voorstellen dat het voor hem lastig is. Het wachtwoord resetten voor de Mijn Telfort lukt op die manier ook niet dus, ik heb je nu een privébericht gestuurd met de PUKcode waarmee hij zijn toestel weer kan ontgrendelen. Laat je weten of het daarmee gelukt is?
Daarna kunnen jullie een nieuw wachtwoord voor de Mijn Telfort aanvragen, via de sms optie. Als jullie het wachtwoord dan ergens bewaren zal hij daar in de toekomst ook in kunnen 🙂
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Als het goed is zou het Telfort account nog moeten werken en als je ingelogd bent kun je daar ook de puk code vinden onder instellingen
Dat lukt niet omdat hij het wachtwoord niet weet. Heb wachtwoord vergeten aangeklikt, maar die mail wordt dan verstuurd naar het emailadres die niet meer bestaat...
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Bjklei, goed dat je je vader hiermee helpt. Ik kan me voorstellen dat het voor hem lastig is. Het wachtwoord resetten voor de Mijn Telfort lukt op die manier ook niet dus, ik heb je nu een privébericht gestuurd met de PUKcode waarmee hij zijn toestel weer kan ontgrendelen. Laat je weten of het daarmee gelukt is?
Daarna kunnen jullie een nieuw wachtwoord voor de Mijn Telfort aanvragen, via de sms optie. Als jullie het wachtwoord dan ergens bewaren zal hij daar in de toekomst ook in kunnen 🙂
Fijn, het is gelukt! Hij kan weer bellen. Hartelijk dank voor de snelle reactie 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal goed, graag gedaan! Wel zo fijn voor hem om weer bereikbaar te zijn nu.
Als ik nog iets voor je kan doen weet je me te vinden 🙂

Reageer