beantwoord

Pukcode opvragen schoonvader

• 3 juni 2019
  • 5 reacties
  • 136 keer bekeken

Ik wil graag de pukcode opvragen omdat de pincode niet goed is ingevoerd. Het gaat om de telefoon van mijn schoonvader van 88 jaar. Hij is erg ziek en nadat ik alles heb uitgelegd dat hij niet aan de telefoon kan komen. Ik krijg van Telfort te horen dat ze me niet verder kunnen helpen en maar een nieuw abonnement moet afsluiten. Belachelijk slechte service.
Pukcode heeft mijn schoonvader niet meer en mijn telfort ook niet

Admin: afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 juni 2019, 14:49

Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad en dat je de pukcode hebt ontvangen.

Mocht er nog weer iets zijn, dan zien we graag weer een topic verschijnen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Hoi @GWWever, ik lees dat je graag de pukcode van jouw schoonvader wilt opvragen. Hiervoor heb je gebeld, maar je kreeg deze niet, want je was niet de contractant vermoed ik. Dit is inderdaad in verband met de privacy. Nu begrijp ik dat de code erg belangrijk is. Het snelste is via Mijn Telfort, als hij deze nog niet heeft, dan kan hij deze aanmaken. Op deze pagina lees je hoe je dat doet.

Mocht je er niet uitkomen, wil je dan een privébericht sturen met zoveel mogelijk gegevens van jouw schoonvader? In ieder geval, naam van de contractant, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste drie cijfers van het IBAN? Dan ga ik kijken wat ik hier verder in kan betekenen. Maar zoals ik al aangaf is het via Mijn Telfort zo gevonden.
Kan geen account aanmaken omdat ik de SMS niet kan ontvangen omdat zijn sim is geblokkeerd
Ben er wel klaar mee eigenlijk alle info waar je om vraagt heb ik al verstuurd maar het schiet allemaal niks op.
Reputatie 8
Badge +16
Ben er wel klaar mee eigenlijk alle info waar je om vraagt heb ik al verstuurd maar het schiet allemaal niks op.

Dit soort zaken zijn niet in 1 of 2 uur te regelen, iets meer geduld zal zeker helpen
Reputatie 8
Badge +12
Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad en dat je de pukcode hebt ontvangen.

Mocht er nog weer iets zijn, dan zien we graag weer een topic verschijnen.

Reageer