beantwoord

Pukcode opvragen

• 1 februari 2020
  • 2 reacties
  • 202 keer bekeken

Ik heb inmiddels al wel het Forum door gezocht en heb daar de volgende opdracht aan iemand anders met dit probleempje gevonden,

“ vul dan je profiel hier op het Forum aan met je postcode/huisnummer, 06-nummer, simkaartnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN “ 

Ik hoop dat dit voor mij zo zal volstaan. Alleen kunt u de Puk Code aub naar mijn mail adres sturen, GvM,  tim.hoogenboom@gmail.com 

Alvast bedankt, Tim 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 3 februari 2020, 08:46

Hoi @Tim.Hoogenboom, dat heb je goed gevonden, fijn dat je je gegevens al hebt ingevuld :slight_smile: Ik help je graag met jouw pukcode en stuur 'm je toe in een privébericht. 

Onlangs is jouw mobiele abonnement overgegaan naar KPN. Als je andere vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, dan ben je van harte welkom op het KPN forum. Maak daar gerust een topic aan, dan word je zo snel mogelijk verder geholpen.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16

Ga naar MijnKPN, maak hier een KPN-ID aan, als het kan met het mailadres wat bekend is/was bij Telfort Mobiel. Koppel indien nodig je mobiele nummer. Zodra je ingelogd ben en je nummer gekoppeld is kan je de PUK code eenvoudig terug vinden in je gegevens

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Tim.Hoogenboom, dat heb je goed gevonden, fijn dat je je gegevens al hebt ingevuld :slight_smile: Ik help je graag met jouw pukcode en stuur 'm je toe in een privébericht. 

Onlangs is jouw mobiele abonnement overgegaan naar KPN. Als je andere vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, dan ben je van harte welkom op het KPN forum. Maak daar gerust een topic aan, dan word je zo snel mogelijk verder geholpen.

Reageer