beantwoord

Pukcode opvragen

• 22 mei 2019
  • 4 reacties
  • 2001 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb per ongeluk 3x de verkeerde pincode ingevoerd maar na het invoeren van de pukcode blijft hij vragen om een pincode. Ik kom dus niet meer in mijn telefoon. Wie weet raad?
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 22 mei 2019, 20:59

Dag @Kanjeniemake. Van harte welkom hier. Ah, dat is balen. Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk weer gebruik kunnen maken van je telefoon. Je kunt de blokkade van je simkaart opheffen met de pukcode. Je kunt de pukcode opvragen via Mijn Telfort. Als dit niet lukt, vul dan je profiel hier op het Forum aan met je postcode/huisnummer, 06-nummer, simkaartnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Geef mij een seintje als je dit hebt gedaan, dan kan ik je de pukcode toesturen in een privébericht.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Dag @Kanjeniemake. Van harte welkom hier. Ah, dat is balen. Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk weer gebruik kunnen maken van je telefoon. Je kunt de blokkade van je simkaart opheffen met de pukcode. Je kunt de pukcode opvragen via Mijn Telfort. Als dit niet lukt, vul dan je profiel hier op het Forum aan met je postcode/huisnummer, 06-nummer, simkaartnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Geef mij een seintje als je dit hebt gedaan, dan kan ik je de pukcode toesturen in een privébericht.
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @Kanjeniemake. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop daarom van harte dat het inmiddels is gelukt om je toestel te ontgrendelen. ☺ Als er nog iets is dat ik voor je kan doen, dan lees ik het graag.
Dag @Natasja - Telfort, sorry dat ik niet meer heb gereageerd. Maar bedankt, het is inderdaad inmiddels opgelost. Thanks voor de tip.
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @Kanjeniemake, Natasja is vrij vandaag, daarom neem ik het even van haar over 🙂 Fijn om te horen dat 't opgelost is en dankjewel voor de terugkoppeling. Namens Natasja, graag gedaan! Maak gerust een nieuw topic aan als we in de toekomst iets voor je kunnen doen.

Reageer