beantwoord

PUKcode + nieuwe pincode invoeren wordt niet geaccepteerd

  • 9 februari 2020
  • 2 reacties
  • 184 keer bekeken

HELP,

Pukcode ingevoerd, (twee verschillende gebruikt) daarna een nieuwe pincode ingevoerd(nooit gebruikte pincode) dit wordt opnieuw niet goed gekeurd! We hebben nog 1 poging over!

Wie weet hoe we dit kunnen oplossen!!!

 

alvast bedankt! 

 

Vriendelijke groet,

B.Elgersma

icon

Beste antwoord door jimny 9 februari 2020, 21:04

Je kunt bellen met de KPN klantenservice 24/7  tel 0800-0402 omdat alle mobiele abonnementen zijn overgegaan naar KPN

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Je kunt bellen met de KPN klantenservice 24/7  tel 0800-0402 omdat alle mobiele abonnementen zijn overgegaan naar KPN

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @BElgersma, welkom hier. 

Ik lees dat je nog een poging over hebt om de Pukcode in te voeren. Dan wil je inderdaad zeker weten dat je de juiste hebt. Jimny heeft het al aangegeven, alle mobiele abonnementen zijn inmiddels over naar KPN. Bellen met KPN is dus een optie, maar je kunt deze ook via Mijn KPN achterhalen

Reageer