beantwoord

Pukcode kwijt en inloggen Mijn Telfort lukt niet

• 9 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 239 keer bekeken

Hallo,

Ik ben mijn puk code kwijt dus ik dacht, ik kijk in de app maar daar kan ik niet meer inloggen, wachtwoord reseten gaat ook niet want de e mail word naar een voor mij onbekend e mail adres verstuurd?, wat kan ik nu nog doen.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 14 oktober 2019, 09:13

Goedemorgen @rogier24, ik zie dat het gelukt is om je gegevens in te vullen, super 🙂 Ik stuur je de pukcode toe in een privébericht! Ik zie dat je me in een privébericht ook uitleg had gegeven over het inloggen op Mijn Telfort, maar dat het ook niet lukte met je mobiele nummer.

Het klinkt alsof je het account voor je mobiele nummer nog moet aanmaken. Als je hier een account aanmaakt, lukt dat en kan je daarna wel inloggen?

Laat je weten of het is gelukt met de pukcode en met Mijn Telfort?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @rogier24, wat lastig dat je je pukcode kwijt bent én niet kan inloggen op Mijn Telfort. Ik help je met beide graag verder.

Ik help je allereerst graag met de pukcode. Kan je ter verificatie voor mij je gegevens invullen in je forumprofiel? Het gaat om de naam van de contractant, postcode en huisnummer, geboortedatum, laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer en het simkaartnummer. Als je deze voor me invult, kan ik de pukcode voor je opzoeken.

Als je niet de juiste gegevens te zien krijgt als je het wachtwoord opnieuw wilt instellen voor Mijn Telfort, dan vermoed ik dat je niet de juiste gebruikersnaam hebt ingevuld. Wanneer je niet de juiste gebruikersnaam invult bij resetten van het wachtwoord, dan krijg je fictieve gegevens te zien. De gebruikersnaam voor een mobiel abonnement is vaak het mobiele nummer, heb je hiermee geprobeerd in te loggen?

Laat je weten wanneer je je gegevens hebt ingevuld en of het is gelukt met Mijn Telfort?
En waar vul ik deze in? ik zie geen ruimte om deze gegevens in te vullen mijn klantnummer zie ik eigenlijk alleen staan?
excuus ik zie al waar het ingevuld moet worden.😁
Reputatie 8
Badge +11
Goedemorgen @rogier24, ik zie dat het gelukt is om je gegevens in te vullen, super 🙂 Ik stuur je de pukcode toe in een privébericht! Ik zie dat je me in een privébericht ook uitleg had gegeven over het inloggen op Mijn Telfort, maar dat het ook niet lukte met je mobiele nummer.

Het klinkt alsof je het account voor je mobiele nummer nog moet aanmaken. Als je hier een account aanmaakt, lukt dat en kan je daarna wel inloggen?

Laat je weten of het is gelukt met de pukcode en met Mijn Telfort?
Reputatie 8
Badge +11

Hi @rogier24, ik hoop dat alles is gelukt met de pukcode én met Mijn Telfort. Zo niet of als je vragen hebt, laat het me dan vooral weten, dan help ik je verder.

Reageer