beantwoord

Pukcode kwijt

• 5 februari 2020
  • 4 reacties
  • 184 keer bekeken

Ik heb 3x het verkeerde pincode ingevuld en ben helaas mijn pukcode kwijt

Via KPN ID is het me niet gelukt om het op te halen, omdat ik mijn mobiel nog moet koppelen en de verificatiecode via sms gestuurd wordt,

Via het formulier gaf het aan dat mijn gegevens niet matcht.

Graag jullie hulp!

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 7 februari 2020, 17:31

Duidelijk, op die manier lukt het niet dus. Doordat je nu geen gebruik kunt maken van jouw toestel lukt het koppelen aan een KPN ID natuurlijk ook niet. Jouw gegevens zijn zoals gezegd niet meer zichtbaar voor ons, ik hoopte dat het op die manier nog zou lukken. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met KPN, dat kan via het KPN Forum zoals Tuut-Tuut al noemde, ook kan je dit telefonisch (0800-0402), of via chat, Facebook of Twitter doen. Zij zullen je de pukcode kunnen geven.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16

Hier zal je op het KPN forum een melding voor moeten maken.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Cherry Rocks, welkom op het Telfort forum. Alle mobiele aansluitingen zijn op 26 januari overgezet naar KPN, daardoor kunnen wij niet alles meer inzien.

Had je voor die tijd in de Mijn Telfort al een Telfort ID aangemaakt? Dan zou je met dat Telfort ID nu moeten kunnen inloggen in de MijnKPN, mogelijk lukt het op die manier om in te loggen en de pukcode te vinden. Anders zou je ook kunnen kijken of je de brief die je samen met de sim-kaart kreeg nog hebt, daarin wordt de pukcode ook genoemd. Lukt het op die manier om het te vinden?

Hoi Jasper,

Ik heb inderdaad een eigen inlog bij mijn telfort (als je daarmee telfortID bedoelt), maar helaas lukt het me ook niet om met deze inlog bij mijnKPN in te loggen. En nee, helaas is de brief kwijt geraakt.

Reputatie 8
Badge +11

Duidelijk, op die manier lukt het niet dus. Doordat je nu geen gebruik kunt maken van jouw toestel lukt het koppelen aan een KPN ID natuurlijk ook niet. Jouw gegevens zijn zoals gezegd niet meer zichtbaar voor ons, ik hoopte dat het op die manier nog zou lukken. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met KPN, dat kan via het KPN Forum zoals Tuut-Tuut al noemde, ook kan je dit telefonisch (0800-0402), of via chat, Facebook of Twitter doen. Zij zullen je de pukcode kunnen geven.

Reageer