beantwoord

Pukcode kwijt

• 8 november 2019
  • 7 reacties
  • 179 keer bekeken

Goedenavond, ik ben mijn puk code kwijt. kunt u mij aan een nieuwe helpen?

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 9 november 2019, 12:19

Dag @mamavanfynn. Van harte welkom hier. Balen dat je de pukcode kwijt bent. Zoals @jimny aangeeft kun je de pukcode opzoeken door in te loggen op Mijn Telfort. Vervolgens ga je naar ‘Instellingen’ > ‘Simkaart'. Als dat niet lukt, vul dan je profiel  aan met je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik voor je aan de slag.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Als je inlogt op je mijn Telfort mobiel kun aldaar je puk code vinden

Reputatie 7
Badge +9

Dag @mamavanfynn. Van harte welkom hier. Balen dat je de pukcode kwijt bent. Zoals @jimny aangeeft kun je de pukcode opzoeken door in te loggen op Mijn Telfort. Vervolgens ga je naar ‘Instellingen’ > ‘Simkaart'. Als dat niet lukt, vul dan je profiel  aan met je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik voor je aan de slag.

Reputatie 7
Badge +9

Dag @mamavanfynn. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik ga er daarom van uit dat je de pukcode inmiddels hebt kunnen achterhalen. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag.

Reputatie 1

Voor mij geld hetzelfde, ik weet mijn puk code niet, via mijn telfort krijg ik het niet gevonden doordat ik wordt doorverwezen naar KPN. Ik heb mijn profiel aangevuld met gevraagde gegevens, kunnen jullie mij verder helpen om de puk code te achterhalen?

Bedankt alvast :)

Reputatie 8
Badge +17

Inloggen op je mijn mobiel Telfort en daar aangekomen op tab instellingen klikken en daarna op simkaart klikken en voila daar staat de pincode

Reputatie 1

Bedankt voor je reactie :) ik kom niet bij instellingen terecht, daar liep ik al vast 🙈 maar nu via KPN toch kunnen achterhalen

Reputatie 7
Badge +9

Dag @Teuni. Welkom hier. Fijn dat het via KPN toch nog is gelukt om je pukcode te achterhalen. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan weet je ons te vinden. 

Reageer