beantwoord

Pukcode kwijt

• 23 juni 2019
  • 9 reacties
  • 444 keer bekeken

Hoi, Ik ben de puk code kwijt van het telefoonnummer van mijn zoon. Hij heeft wel een abonnement bij telfort, maar ik kan zijn gegevens niet vinden bij mijn abonnement. wel in combi voordeel, dat hebben onze beide nummers, maar ik kan zijn puk code dus niet op mijn telfort vinden. joe kom ik er dus dan aan?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 27 juni 2019, 17:33

@mads Dankjewel voor de gegevens! Ik heb ze uit je bericht gehaald en verplaatst naar jouw profiel, omdat het forum openbaar is en je berichten voor iedereen zichtbaar zijn. Ik stuur je de pukcode toe in een privébericht. Laat je weten of alles daarmee is gelukt? 🙂
Bekijk reactie

9 reacties

Hallo @mads , heeft je zoon een eigen Mijn Telfort voor dat nummer, zo ja dan kun je dat daar vinden, anders staat het ook vermeld op de grote kaart, pasje formaat, waar de simkaart uitgedrukt is.
Die gote kaart hebben we dus niet meer, en hij heeft geen eigen Mijn Telfort, hij is pas 14
Hallo @mads , dan zou je een MijnTelfort aan kunnen maken op dat mobiele nummer, zorg wel dat je die telefoon bij de hand hebt, want je krijgt een sms om te activeren, na activatie kun je in MijnTelfort en zie je de puk code, of even de reactie van een moderator afwachten.
ik wacht de reactie van een moderator wel af, want we kunnen nu niet in zijn nieuwe telefoon.
Dank je voor je reactie in elk geval
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @mads, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Wat lastig dat het niet gelukt is de pukcode te vinden, waardoor je zoon nu niet in zijn nieuwe telefoon kan komen. Ik help jullie graag verder.

Ik zie dat @JanD je al op weg geholpen heeft, jammer dat je de kaart niet meer hebt. Dan ga ik de pukcode voor jullie opzoeken. Is het mobiele nummer dat je in je profiel hebt gezet het nummer van je zoon, dus het nummer waar het om gaat? Kan je voor mij ter verificatie extra gegevens toevoegen in je profiel? Het gaat om de postcode, huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer. Als je deze invult bij 'Extra informatie' zijn ze alleen voor jou en mij zichtbaar 🙂 Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld?
het gaat om het 2e nummer dat in het profiel staat.
extra gegevens toegevoegd in profiel
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @mads, dankjewel daarvoor. Ik mis alleen de naam van de contractant en de geboortedatum nog, kan je die voor me toevoegen? Voor bescherming van jouw gegevens is het nodig dat ik deze verificatie doe 🙂 Laat maar weten wanneer je ze hebt ingevuld, dan zoek ik de pukcode voor je op.
Goedemiddag,
Mijn naam is ***, het account valt onder mijn contract denk ik. Naam van mijn zoon is ***.
Mijn geboortedatum ***, van mijn zoon ***
mijn gegevens zijn op mijn profiel ingevuld

Admin: namen en geboortedata naar profiel verplaatst i.v.m. privacy
Reputatie 8
Badge +10
@mads Dankjewel voor de gegevens! Ik heb ze uit je bericht gehaald en verplaatst naar jouw profiel, omdat het forum openbaar is en je berichten voor iedereen zichtbaar zijn. Ik stuur je de pukcode toe in een privébericht. Laat je weten of alles daarmee is gelukt? 🙂

Reageer