beantwoord

PUK code opvragen

• 28 juli 2019
  • 4 reacties
  • 262 keer bekeken

mijn puk code kwijt hoe kan ik weer een nieuwe pukcode
weer op vraagen dan

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 29 juli 2019, 12:53

Hoi @mariska81, we helpen je hier graag verder met het vinden van de PUK code! Ik zie dat JanD je al advies gegeven heeft, is het al gelukt de code te vinden in Mijn Telfort?

Zo niet, dan zoek ik de code voor je op. Kan je voor mij ter verificatie dan je geboortedatum, laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer en je simkaartnummer invullen in je profiel? Als je ze invult bij 'Extra informatie', dan zijn ze alleen zichtbaar voor jou en voor mij. Laat je weten of het is gelukt en wanneer je je gegevens hebt ingevuld?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +8
mijn puk code kwijt hoe kan ik weer een nieuwe pukcode
weer op vraagen dan

Hallo @mariska81 , Dat kun je in MijnTelfort opvragen.
hoe kan ik weer nieuwe pukcode
trug krijgen dan ik niet op mijn mod telefoon kijken

Admin: andere reactie ook afgesplitst naar je nieuwe topic
Reputatie 8
Badge +8
Hallo @mariska81 , zie mijn eerdere reactie.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @mariska81, we helpen je hier graag verder met het vinden van de PUK code! Ik zie dat JanD je al advies gegeven heeft, is het al gelukt de code te vinden in Mijn Telfort?

Zo niet, dan zoek ik de code voor je op. Kan je voor mij ter verificatie dan je geboortedatum, laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer en je simkaartnummer invullen in je profiel? Als je ze invult bij 'Extra informatie', dan zijn ze alleen zichtbaar voor jou en voor mij. Laat je weten of het is gelukt en wanneer je je gegevens hebt ingevuld?

Reageer