beantwoord

Puk code kwijt en inloggen Mijn Telfort lukt niet

• 17 december 2019
  • 2 reacties
  • 168 keer bekeken

Goedemiddag,

Helaas ben ik mijn Puk code kwijt en lukt inloggen op mijn account niet. Een nieuw wachtwoord stuurt hij naar een voor mij onbekend e-mailadres.

Alvast dank voor de hulp!

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 17 december 2019, 19:33

Hoi @EvaHLM029, van harte welkom hier op het Telfort forum! Ik begrijp dat je je pukcode kwijt bent en dat het online niet lukt om deze op te zoeken, dat is niet fijn. Ik help je graag verder.

Kan je ter verificatie een paar gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Het gaat om je postcode en huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum, laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer en je simkaartnummer. Als je ze invult bij ‘Extra informatie’, dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator.

Laat je het weten wanneer je ze hebt ingevuld?

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @EvaHLM029, van harte welkom hier op het Telfort forum! Ik begrijp dat je je pukcode kwijt bent en dat het online niet lukt om deze op te zoeken, dat is niet fijn. Ik help je graag verder.

Kan je ter verificatie een paar gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Het gaat om je postcode en huisnummer, naam van de contractant, geboortedatum, laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer en je simkaartnummer. Als je ze invult bij ‘Extra informatie’, dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator.

Laat je het weten wanneer je ze hebt ingevuld?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @EvaHLM029, we hebben nog geen reactie van je gezien. Als we hierbij nog met je mee kunnen kijken horen we het graag van je :slight_smile:

Reageer