beantwoord

Puk code kwijt

• 28 september 2019
  • 8 reacties
  • 87 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo ik ben mijn puk code kwijt mijn kleinzoon dacht grappig te zijn kom ook niet op mijn site van telfort kan iemand mij helpen
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 september 2019, 08:18

Hoi @chanou55, wat balen dat je de pukcode kwijt bent. Kan natuurlijk een keer gebeuren. Ik heb je deze via een privébericht gestuurd.

Ik meen ook te lezen dat je niet in Mijn Telfort komt. Jouw inlog voor Mijn Telfort is jouw mobiele nummer. Op deze pagina kun je een nieuw wachtwoord aanvragen. Mocht je nog een Mijn Telfort hebben, dan lees je hier hoe je deze aan kan maken.
Bekijk reactie

8 reacties

Webcare kan dat.
Ze hebben daar voor deze info nodig, zie ook hier boven:

Kan je voor mij ter verificatie dan je geboortedatum, laatste 3 cijfers van het IBAN rekeningnummer en je simkaartnummer invullen in je profiel? Als je ze invult bij 'Extra informatie', dan zijn ze alleen zichtbaar voor jou en voor mij. Laat je weten of het is gelukt en wanneer je je gegevens hebt ingevuld?
Reputatie 1
Goedemorgen alle gegevens ingevuld zoals gevraagd met groet johan
Dan wordt het nu wachten tot je topic aan de beurt is.
Reputatie 1
Hoe lang kan dat duren
Ik weet niet of webcare vandaag op het forum aanwezig is.
Dat zijn ze niet iedere zondag.

Je kan ook kijken of er bezetting is op Facebook of Twitter.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

En deze hulp bij het inloggen, helpt dat?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/hulp-bij-inloggen-mijn-telfort.htm
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @chanou55, wat balen dat je de pukcode kwijt bent. Kan natuurlijk een keer gebeuren. Ik heb je deze via een privébericht gestuurd.

Ik meen ook te lezen dat je niet in Mijn Telfort komt. Jouw inlog voor Mijn Telfort is jouw mobiele nummer. Op deze pagina kun je een nieuw wachtwoord aanvragen. Mocht je nog een Mijn Telfort hebben, dan lees je hier hoe je deze aan kan maken.

Je bedoelt te schrijven 'mocht je nog GEEN MijnTelfort...'
Reputatie 8
Badge +12
Daar heb je helemaal gelijk in JanD. Ik ben de G van GEEN vergeten. 😞

Reageer