beantwoord

PostNL handelt niet goed bij aflevering nieuwe telefoon

• 23 januari 2018
  • 29 reacties
  • 1303 keer bekeken

Toon het eerste bericht

29 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Zoals Jimny aangeeft werkt het bij mij ook.
Een enkele keer weet ik de barcode eerder dan PostNL en dan voer ik hem gewoon zelf in en laat de app zoeken. Zodra het pakket dan in het sorteerproces bij PostNL komt verschijnen de overige gegevens.
Dit lijkt overigens alleen aan het adres gekoppeld. Als een ander hier in huis wat besteld (andere voorletters dus) verschijnt dit pakket ook bij mij in de app.

Aanvulling: het verschil zit mogelijk in het wél of niet ingelogd zijn in de app. Ik ben altijd ingelogd.
Dat laatste is inderdaad zo met briefpost werkt dat ook op die manier. Maar met pakketten niet tenzij de afzender geen trace code meestuurt zoals met de stroopwafels. Als ik iets niet zelf bestel komt een zending niet in beeld
Reputatie 8
Badge +11
Snap ik je goed? Heb jij daar geen bericht in de app van gehad?
Ik kreeg keurig een melding dat er een zending van KPN onderweg was. Hij was overigens zelfs aangetekend, wat ik dan weer geldverspilling vond.
Reputatie 8
Badge +17
@Galdor68 het zou inderdaad best kunnen dat je daar geen melding van hebt gehad omdat het een aangetekende zending was

En nu hou ik erover op want dit gaat allang niet meer over het probleem van de topicstarter

Reageer