beantwoord

Plaatsen SD-card Samsung Galaxy J3

• 16 april 2017
  • 11 reacties
  • 40841 keer bekeken

Reputatie 1
ik heb sinds kort een Samsung galaxy j3 2016. Ik zie geen ruimte om een sd card te plaatsen er is wel een grijs vakje maar dat gaat met geen mogelijkheid omhoog.
Ik heb 3 appps geinstalleerd en NU IS HET GEHEUGEN AL BIJNA VOL!?!?

Redactie: Ik heb de titel voor je aangepast om het topic beter vindbaar te maken.
icon

Beste antwoord door robbertvo73 18 april 2017, 09:55

ja het is gelukt!! Ik ben er uit! Bedankt Friesian!! Nelly ook!
Bekijk reactie

11 reacties

Kijk eens op pagina 18 van de gebruiksaanwijzing, er zou een sd in moeten kunnen.
https://www.gebruikershandleiding.com/Samsung-Galaxy-J3---SM-J320-F-DS/preview-handleiding-750857.html

Je hebt toch niet ingesteld dat alle apps automatisch worden geupdate bij google play instellingen?
Reputatie 1
er zit geen opening in de telefoon voor een geheugenkaart. Ik heb apps automatisch updaten uitgezet nu.
Kijk eens of dit je verder helpt. Er gaat dus niks omhoog. :)
Overigens, fijn pasen !

Reputatie 1
bedankt jij ook maar dat probeer ik uit te leggen. Waar deze meneer de simkaart instopt, dat is mij dicht. Het is een grijs vakje. De rechterkant is voor een simkaart. Er staat in de handleiding dat ik er geen geheugenkaart in mag doen
Okee, duidelijk ! Verwijder de apps/updates van apps die je niet gebruikt, dat scheelt al een belangrijk stuk.
Reputatie 1
dank je wel gakdoen
Hier staat dat er eem sd slot onder het simkaart slot zit:
http://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00047580
Het sd slot zou boven het simkaart slot moeten zitten, zo ook in het filmpje.
Het sd slot zou boven het simkaart slot moeten zitten, zo ook in het filmpje.
Wat ik in het filmpje zie is het sd slot naast het sim slot.
Beste nelly jacoba.

Het is een dual sim telefoon op het filmpje. Het sd slot zit boven simslot 2. En dat geldt ook voor je link.
Reputatie 1
ja het is gelukt!! Ik ben er uit! Bedankt Friesian!! Nelly ook!

Reageer