vraag

plaats simkaart

• 6 september 2017
  • 6 reacties
  • 66 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo, mijn man krijgt de laatste weken op zijn (nog ouderwetse) mobieltje de melding "plaats simkaart". Betekent dit dat die simkaart aan vervanging toe is inmiddels? Dus gewoon ermee naar de Telfortwinkel gaan, of????

6 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Ik zou hem laten vervangen... baat het niet dan schaadt het niet en zo doorgaan heeft ook geen zin.
Reputatie 8
Badge +11
Mogelijk zijn contactjes van de telefoon of de contactstrips van de kaart wat vuil geworden. Of het de juiste manier is weet ik niet, maar voor mezelf zou ik het proberen wat 'schoon' te poetsen met wat alcohol ketonatus (niet te nat maken!)
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Poetsvisje, welkom op het forum! Wat rot dat het toestel de simkaart niet pakt. Het kan aan 2 dingen liggen. De simkaart of aan het toestel en de contactveertjes zoals GJC zegt. Kun je een andere simkaart in je eigen toestel testen en jouw simkaart ook in een ander toestel? Zo wordt duidelijk of het aan het toestel of de simkaart ligt. Je kunt met je toestel en garantiebewijs naar de winkel toegaan. Op afstand kan ik lastig bepalen wat er aan de hand is, maar daar kunnen ze je verder helpen.
Reputatie 1
Badge
Oké, bedankt voor jullie reacties. Hier kan ik wat mee! Fijne dag nog 🙂
Reputatie 6
Badge +12
Graag gedaan en jij ook een fijne dag!
Reputatie 1
Badge
O ja, als hij die simkaart dan weer opnieuw er goed in doet (terwijl die al goed zat), dan werkt ie weer een aantal dagen, tot de volgende melding "plaats simkaart". Hiervóór jaren geen probleem.

Reageer