beantwoord

Personal Hotspot Iphone 4s werkt niet

• 4 mei 2012
  • 8 reacties
  • 5805 keer bekeken

• Starter
  • 14 reacties
Via WiFi wordt de 4s wel herkend, maar kan niet verbinden
Via USB is de 4s niet zichtbaar bij de netwerken

Op de Iphone is Persoonlijke hotspot natuurlijk wel eerst ingeschakeld.

Waar gaat het fout?
icon

Beste antwoord door JRX 4 mei 2012, 15:20

Het werkt intussen. Na telefoontje Telfort service dat het waarschijnlijk een conflict tussen apparaten was waar ze niets aan konden doen, geprobeerd of m'n Ipad via m'n Iphone het internet op kan. Dat werkte wel. Daarna m'n oude laptop geprobeerd en dat werkt nu ook.
Helaas had ik m'n Ipad met 3G al eerder aangeschaft dan de Iphone. Nu zou ik een Ipad zonder 3G hebben aangeschaft omdat ik nu m'n Iphone als personal hotspot kan gebruiken. Kan op dit moment geloof ik alleen bij Telfort zonder extra kosten.
Bekijk reactie

8 reacties

Badge +2
@JRX,

Welkom op het forum! Heeft u alle stappen over "Verbinding maken met een Wi-Fi-netwerk" in de gebruiksaanwijzing van de iPhone 4 gevolgd? Mocht het daarna nog niet werken, dan kunt u in een privebericht uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer aan mij kenbaar maken.

Daphne
Beste Daphne,
Bedankt voor je reactie. In de 200+ blz van de handleiding kon ik niet zo snel iets vinden. Ik had al wel de info hier gelezen: http://support.apple.com/kb/HT4517?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL.

Ik stuur je mijn gegevens in een privé bericht.
Badge +2
@JRX,

Op pagina 24 t/m 26 staat de gevraagde informatie. Uw gegevens zie ik tegemoet.

Daphne
Dit is een spraakverwarring. De iphone 4s maakt zelf wel verbinding met WiFi. Als modem dmv Persoonlijke hotspot voor mijn laptop werkt het niet.
Badge +2
@JRX,

Mijn excuses. Inmiddels wordt voor u uitgezocht waar het mis gaat.

Daphne
Oke, bedankt.
Het werkt intussen. Na telefoontje Telfort service dat het waarschijnlijk een conflict tussen apparaten was waar ze niets aan konden doen, geprobeerd of m'n Ipad via m'n Iphone het internet op kan. Dat werkte wel. Daarna m'n oude laptop geprobeerd en dat werkt nu ook.
Helaas had ik m'n Ipad met 3G al eerder aangeschaft dan de Iphone. Nu zou ik een Ipad zonder 3G hebben aangeschaft omdat ik nu m'n Iphone als personal hotspot kan gebruiken. Kan op dit moment geloof ik alleen bij Telfort zonder extra kosten.
Reputatie 1
Help, ik heb hetzelfde probleem. iPad werkt wel met de hotspot op de telefoon van mijn man (iPhone 4S, vodafone) maar niet met mijn telefoon (iPhone 4S, telfort). Wat is hiervoor de oplossing?

Reageer