beantwoord

Overstappen naar Telfort Mobiel / CombiVoordeel

Hallo, ik zit bij Simpel en mijn vrouw bij Simyo wat onze telefoon betreft. Kunnen wij beiden gebruik maken van combivoordeel? Nu hebben we Telfort Thuis internet en TV. En wat zouden de kosten dan zijn?
Thanx!
Rinus

Admin: titel aangevuld
icon

Beste antwoord door Galdor68 25 december 2018, 20:17

Als jullie 1 of beide toestellen overzetten naar Telfort mobiel kan dat, zet wel alles op een rijtje welk abonnement heb je nodig hoeveel data denk je nodig te hebben kijk dan naar de prijzen bij het abonnement wat je nodig denkt te hebben en naar wat je nu betaald.
De kosten lopen van €7,50 per abonnement tot 22,50 afhankelijk van eventuele extra's zoals maandelijks opzegbaar en onbeperkt bellen. Elk toestel die je overzet krijgt dubbele data.

https://www.telfort.nl/sim-only/

De kosten van thuis internet kunnen dan € 5,00 minder zijn dat is de standaard combikorting of je kiest voor het pluspakket twv €10,00 of fox sports twv 7,50

Bekijk reactie

2 reacties

Als jullie 1 of beide toestellen overzetten naar Telfort mobiel kan dat, zet wel alles op een rijtje welk abonnement heb je nodig hoeveel data denk je nodig te hebben kijk dan naar de prijzen bij het abonnement wat je nodig denkt te hebben en naar wat je nu betaald.
De kosten lopen van €7,50 per abonnement tot 22,50 afhankelijk van eventuele extra's zoals maandelijks opzegbaar en onbeperkt bellen. Elk toestel die je overzet krijgt dubbele data.

https://www.telfort.nl/sim-only/

De kosten van thuis internet kunnen dan € 5,00 minder zijn dat is de standaard combikorting of je kiest voor het pluspakket twv €10,00 of fox sports twv 7,50
Reputatie 6
Badge +9
Hoi themaestro, ik lees dat je CombiVoordeel wel ziet zitten. Je hebt alleen nog geen abonnement bij ons. Zodra een van de abonnementen actief zijn kun je CombiVoordeel aanvragen. Het andere nummer kan je later heel gemakkelijk toevoegen.

Ik zie dat Gador68 je al mooi op weg heeft geholpen. De kosten liggen maar net aan wat bij je past. Heb je al op de website gekeken die Galdor68 stuurt? Mocht je graag hulp willen bij het kiezen mag je natuurlijk ook altijd langs de winkel gaan of contact zoeken met 0800-1707. Mijn collega's denken graag met je mee.

Reageer