beantwoord

Overname toestel na lease iPhone 5

• 30 mei 2015
  • 11 reacties
  • 1041 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Hallo,

Ik heb een abonnement bij telfort met toestellease,
dit jaar loopt het contract af.
Nu is mijn vraag wat is het overname bedrag voor de iPhone 5?

Gr.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 31 mei 2015, 19:17

Hoi angela

Als het goed is kun je ook zien wat het overnamebedrag is van het toestel op Mijn Telfort bij toestel en simkaart.
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi angela

Als het goed is kun je ook zien wat het overnamebedrag is van het toestel op Mijn Telfort bij toestel en simkaart.
Reputatie 2
Badge +1
Helaas kan ik het niet terugvinden. Hoop dat iemand van webcare kan helpen?

Nog een vraag er staat dat ik al kan verlengen maar kan ik dan mijn huidige bundels behouden?

Gr.
Reputatie 8
Badge +15
Nee, je kan je huidige bundels niet houden.

Als je een verlenging aanvraag dan is het met de nieuwe abonnementsvorm en de daarbij horende voorwaarden. Uiteraard kan je wel dezelfde bundels kiezen als deze overeenkomen met wat je nu hebt.
Enkele voordelen van de nieuwe abonnementsvorm:
- Bundels zijn 3 maanden houdbaar. Overgebleven minuten / MB's kun je dus maximaal 2 maanden meenemen.
- Onbeperkt sms in het abonnement. Je hoeft geen extra sms bundel meer te nemen en geen kosten daarvoor dus. ;)
- Gratis bellen na 10 minuten heb je ook nog steeds.

Het overnamebedrag kan ik je niet aangeven want dat weet ik niet. Je kan het overigens wel zelf controleren. Ga via Mijn Telfort naar de verlengingspagina. Kies bijvoorbeeld voor sim only. Op de volgende pagina zie je de bundel mogelijkheden en op die pagina zie je ook het overnamebedrag. Je kan daar aangeven namelijk of je het leasetoestel wil overnemen of niet. Geen zorgen, je plaatst dan nog geen bestelling.
Reputatie 2
Badge +1
Ja klopt zag het gister 102€ overnamebedrag. Blijft dit bedrag het zelfde of wordt het minder na een aantal maanden?
Reputatie 8
Badge +15
Zolang je nog geen verlenging hebt aangevraagd dan blijft het een indicatiebedrag zoals ze dat noemen. Ik geloof dat het bedrag maandelijks opnieuw berekend wordt.
Reputatie 2
Badge +1
Nou een en ander nagekeken ik zou 102€ aan overname moeten betalen en als ik de iPhone moet ik hierboven op ook nog 100€ betalen. Ik hoop dat er later wel een beter aanbod komt, dan wacht ik het liever af.
Tenzij telfort zelf met een goed aanbod komt!

Gr.
Reputatie 2
Badge +1
iPhone 6 bedoelde ik in de tweede regel
Reputatie 2
Badge +1
Ik kijk nu op ritel.nl en zie dat ik voor hetzelfde abonnement wat telfort mij aanbiedt,
€ 7,- minder hoef te betalen per maand .
Voor het toestel betaal ik dan eenmalig € 47,- ook heel wat goedkoper.
Kan/mag ik ook daar verlengen?
En behoudt ik de combivoordeel welke ik nu heb?

Ik heb altijd verlengd bij telfort zelf maar nu kom ik ergens anders goedkoper uit.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen

Gr.
Reputatie 8
Badge +15
Ja hoor, je kunt ook een verlenging aanvragen via een dealer zoals Ritel. Eventuele reparaties lopen dan via Ritel en niet via Telfort. Ritel heeft overigens mooie aanbiedingen. Ik doe zelf ook verlengen via hun winkel. Qua updates maakt het niet uit. Apple brengt updates altijd wereldwijd uit. Zorg wel dat je kiest voor verlenging en niet een nieuw abonnement.

Het combivoordeel blijft gewoon doorlopen als je bij de verlenging een bel- en internetbundel neemt.
Reputatie 2
Badge +1
Dank je voor je snelle reactie.

Nog een vraag, hoe zit het met de overname van mijn huidige toestel dan?

Gr.
Reputatie 8
Badge +15
Daar kun je nog steeds een keuze in maken. Overnemen of inleveren.

Reageer