beantwoord

Oproep gemist niet zichtbaar

• 26 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 720 keer bekeken

Nog steeds geen gemiste oproepen te zien op onze mobiele telefoon,nadat de telefoon weer is aangezet.
Het bereik is goed en het is een moderne telefoon.,ook het aanzetten van de voicemail heeft geen verbetering gebracht,dat gaf weer andere klachten.
Ik zou graag willen dat wanneer ik de telefoon weer aanzet ,ik gewoon kan zien wie er gebeld heeft.
Gr Jan-stofdoek.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 27 augustus 2018, 16:29

Hoi jan-stofdoek, Ik begrijp dat je graag een sms wilt ontvangen als je bent gebeld. Dit kan zeker. De voicemail dient hiervoor echter wel AAN te staan. Wanneer de voicemail UIT staat, ontvang je geen sms'jes. Alleen hoe zet je dit nou aan:
1.Bel 1233
2.Kies optie 2 voor instellingen.
3.Kies optie 4 voor meer instellingen.
4.Kies optie 5 voor sms bij gemiste oproep.

Dan moet het gaan werken.
Bekijk reactie

5 reacties

Lijkt me een telefoon probleem.
Wat voor telefoon heb je?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi jan-stofdoek, Ik begrijp dat je graag een sms wilt ontvangen als je bent gebeld. Dit kan zeker. De voicemail dient hiervoor echter wel AAN te staan. Wanneer de voicemail UIT staat, ontvang je geen sms'jes. Alleen hoe zet je dit nou aan:
1.Bel 1233
2.Kies optie 2 voor instellingen.
3.Kies optie 4 voor meer instellingen.
4.Kies optie 5 voor sms bij gemiste oproep.

Dan moet het gaan werken.
Om het probleem op te kunnen opossen.geef ik je het model telefoon dat we hebben.
Dat is de Nokia 220. hopend hiermee een oplossing bij de instellingen vinden voor het probleem.
Groeten Jan-stofdoek
Reputatie 8
Badge +10
@jan-stofdoek : de oplossing staat boven jouw post.

Telfort hoeft niets te doen, die instellingen moet je op je eigen telefoon aanpassen.

Dus, je voicemail AAN zetten.
Reputatie 8
Badge +11
Je dienst het inderdaad op jouw toestel aan te zetten. Op de website lees je hoe je Voicemail aan kan zetten. Daarna kun je de stappen uitvoeren die ik hierboven heb staan. Mocht je liever hulp willen bij het instellen, is het dan een idee om langs de Telfort winkel te gaan?

Reageer