beantwoord

Onbekend nummer in de bellijst KPN prepaid

• 2 september 2019
  • 11 reacties
  • 201 keer bekeken

Bij mijn verbruik staat vermeld: 27 augustus 2019 : Telefoon gesprek 3190020227104447 € 0,68.
Hiervan is mij niets bekend.
Het is ook een niet normaal telefoonnummer.
Wat kan dit geweest zijn?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Galdor68 3 september 2019, 11:05

Als dat nummer zo in de verbruiks lijst staat lijkt niet dat het om een nummer aangevuld met menu keuze opties gaat. Dat ben ik zelf nooit zo op een factuur of elders tegen gekomen.

Aangezien je aangeeft prepaid klant te zijn is het handig om een account aan te maken op het KPN forum daar kan je vanaf nu gerichter worden geholpen.
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Je denkt zelf ook al dat het geen normaal nummer is.

Heb je dat nummer correct overgenomen? Het lijkt me vrij lang voor een 0900-nummer.
Op de mogelijkheden 0031900...., +31900..... en 0900....... kon ik het zo niets vinden. Ook het 0900-deel weglaten leverde niets op. Het zijn teveel cijfers voor een gewoon 020-nummer.
Het staat er echt zo.
Ik heb het zelf ook proberen te vinden
Heb je toevallig contact gehad met Arriva?
Neen
Of Shell Groningen?
Dat nummer is ook op deze website niet te vinden.

Wie heeft gebeld

Het lijkt op een 0900 nr met een doorkiesnummer.
Reputatie 8
Badge +11
Ik geef niet zo snel op:
09002022 als zoekterm levert wel wat hits op. Misschien herken je daar iets van? De daarna komende cijfers zijn mogelijk reacties van de beller op een keuzemenu (voor....., toets......)
Dat nummer staat zo op de factuur of in je oproepen lijst? Je weet niet of je die dag een 0900 nummer hebt gebeld?
Dit nummer staat op mijn KPN prepaid app / verbruik uit beltegoed.
Dit toestel gebruik ik zelden om te bellen.
Op 27 augustus heb ik zeker geen 0900 nummer gebeld.
Het lijkt mij een "spookmelding"
Het is nu gelukkig een klein bedrag , maar het had natuurlijk ook € 680,00 kunnen zijn!
Als dat nummer zo in de verbruiks lijst staat lijkt niet dat het om een nummer aangevuld met menu keuze opties gaat. Dat ben ik zelf nooit zo op een factuur of elders tegen gekomen.

Aangezien je aangeeft prepaid klant te zijn is het handig om een account aan te maken op het KPN forum daar kan je vanaf nu gerichter worden geholpen.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Bennyboy, welkom hier.

Ik lees dat je een vreemd nummer ziet in de KPN Prepaid app. Het nummer komt mij zo niet bekend voor. Ik zie dat er al veel op gezocht is, maar niets komt je bekend voor. Aangezien het om een prepaid aansluiting gaat kan ik geen informatie meer inzien. Dit omdat dit overgegaan is naar KPN. Daarom wil ik aanraden om even contact te zoeken met KPN. Mijn KPN collega kan dan meekijken.

Reageer