beantwoord

Nummerweergave werkt niet

• 25 december 2019
  • 8 reacties
  • 242 keer bekeken

Hallo, kan iemand mij helpen ?

Alle inkomende oproepen komen binnen als “Beller Onbekend”. Op het toestel staat nummerherkenning aan, echter bij een gemiste oproep staat er “Beller onbekend” . Nu weet ik dat de beller ook zijn nummerherkenning zenden op aan heeft staan, maar op mijn toestel is huidig iedere beller “onbekend”

Ik lees hier op het forum iets over een “Schopje geven”. Hoe vraag ik dit aan?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 28 december 2019, 14:28

Hoi @A3 Brouwer, wij kunnen dit een schopje geven inderdaad. Nu zie ik echter dat het om een prepaid nummer gaat, althans als het gaat om het nummer uit jouw profiel. Prepaid is al enige tijd ondergebracht bij KPN omdat wij samen met KPN onder de naam van KPN verder gaan. Ik wil je vragen om even contact met KPN te zoeken. Via 0800-0105 is denk ik het snelste. 

Bekijk reactie

8 reacties

Ondersteund het toestel het DTMF protocol?

Weet je dit niet, welk type toestel heb je misschien weet iemand het hier.

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Doornekamp33 , @A3 Brouwer  heeft het over een MOBIEL toestel.

Wellicht handig om te vermelden. Toestel betreft een Iphone 7. 

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @A3 Brouwer , kijk eens bij de ondersteuningspagina's van Apple.

Op het eigen toestel aan of uitzetten maakt geen verschil voor inkomend. Wat nog kan schelen is het een geheim nummer. Mijn mobiel nummer zou geheim moeten zijn. Het ene moment is deze inderdaad onbekend het andere moment wel gewoon zichtbaar.

Inmiddels de SIM in een ander toestel geplaatst en daar werkt de nummer weergave ook niet in. Dus ga er van uit dat het niet toestel gerelateerd is.

Hallo @Doornekamp33 , @A3 Brouwer  heeft het over een MOBIEL toestel.

Oeps  foutje, overheen gelezen.:scream:

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @A3 Brouwer, wij kunnen dit een schopje geven inderdaad. Nu zie ik echter dat het om een prepaid nummer gaat, althans als het gaat om het nummer uit jouw profiel. Prepaid is al enige tijd ondergebracht bij KPN omdat wij samen met KPN onder de naam van KPN verder gaan. Ik wil je vragen om even contact met KPN te zoeken. Via 0800-0105 is denk ik het snelste. 

Reageer