beantwoord

nummerweergave na nieuwe telefoon en vervangende simkaart

• 22 juni 2017
  • 2 reacties
  • 332 keer bekeken

Onlangs nieuwe telefoon aangeschaft en daarvoor een nieuwe (micro)simkaart aangevraagd. Telefoon geeft bij inkomende gesprekken niet het bellende nummer (en dus ook geen contactgegevens ed). Er is niets om aan/uit te zetten (mijn Telfort geeft alleen mogelijkheden weergave van mijn nummer aan/uit te zetten) en jullie beweren dat nummerweergave standaard aan staat . Forum staat al een (half) jaar bol van de vragen hierover maar kennelijk vinden jullie het leuk dat iedereen zich eerst zelf een bult zoekt. Nou ik niet.
svp asap in orde maken.
icon

Beste antwoord door Michael 23 juni 2017, 12:47

Hoi HMeijer, dank voor het aanmaken van een nieuw topic! Het klopt dat dit probleem al wat langer speelt. Het ding is dat het niet bij iedereen speelt. Het is daarom voor ons niet goed te tackelen. Voor jou heb ik melding gemaakt bij mijn collega's zodat ze er werk van kunnen maken. Ga ervan uit dat het probleem begin volgende week opgelost wordt. De gegevens heb ik inmiddels in je profiel opgeslagen. Houd je het nog even uit?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je kunt het beste je 06 nummer verwijderen want zo loop je de kans dat je veel fans gaat krijgen

Doorloop tevens onderstaande link even

https://forum.telfort.nl/prepaid-255/tips-van-telfort-nummerweergave-of-nummerherkenning-werkt-niet-nieuwe-simkaart-65416
Reputatie 8
Badge +2
Hoi HMeijer, dank voor het aanmaken van een nieuw topic! Het klopt dat dit probleem al wat langer speelt. Het ding is dat het niet bij iedereen speelt. Het is daarom voor ons niet goed te tackelen. Voor jou heb ik melding gemaakt bij mijn collega's zodat ze er werk van kunnen maken. Ga ervan uit dat het probleem begin volgende week opgelost wordt. De gegevens heb ik inmiddels in je profiel opgeslagen. Houd je het nog even uit?

Reageer