beantwoord

Nummerweegave mobiel

HJSTAND
Krijg geen nummerweergave bij inkomende gesprekken op smartphone bij Telfort mobiel.
Zie ook niet waar ik die instelling kan veranderen bij mijn Telfort.
Zie op het internet dat er meer mensen dit probleem hebben

Groet,

Jim
icon

Beste antwoord door Michael 17 februari 2017, 18:41

Hi Jim,

Dank voor je bericht. Ik heb het voor je opgelost. Na het uit- en aanzetten van je toestel werkt het weer!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.

Bekijk reactie
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

jimny
Reputatie 5
Badge +2
Inloggen op je mijn telfort mobiel daar kun je nummerweergave aannzetten onder privacy
HJSTAND
Het gaat om inkomende belletjes die ik krijg. Ik heb een volledige contacten lijst, bij SMSjes zie ik keurig een naam staan, maar als ik een inkomende oproep krijg dan staat er: 'nummer onbekend'. Iemand anders heeft hier ook al over op het forum geschreven: https://forum.telfort.nl/mobiele-telefoon-332/nummerweergave-62167

Dit is toen opgelost door een Telfort medewerker
Michael
Reputatie 5
Badge +2
Hi HJSTAND,

Welkom op het forum van Telfort!

Jammer dat de nummers niet lekker worden weergegeven. Graag check ik inderdaad de instellingen aan deze kant voor je. Hiervoor heb ik je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer nodig. Wil je deze naar mij sturen in een privébericht? Ik pak het dan voor je op.

Dank je wel!

@jimny,

:cool:
Michael
Reputatie 5
Badge +2
Hi Jim,

Dank voor je bericht. Ik heb het voor je opgelost. Na het uit- en aanzetten van je toestel werkt het weer!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.