Nummerweegave mobiel

HJSTAND Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten HJSTAND heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
Reacties: 2

11 februari 2017, 12:41

Krijg geen nummerweergave bij inkomende gesprekken op smartphone bij Telfort mobiel.
Zie ook niet waar ik die instelling kan veranderen bij mijn Telfort.
Zie op het internet dat er meer mensen dit probleem hebben

Groet,

Jim
Gemarkeerd als antwoord: Michael - Telfort op 17 februari 2017, 18:41

Hi Jim,

Dank voor je bericht. Ik heb het voor je opgelost. Na het uit- en aanzetten van je toestel werkt het weer!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.

Bekijk reactie
  • jimny

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jimny heeft ontvangen van andere leden.

    Forum topper
    Reacties: 8347
    Allesweter

    Allesweter

    Piekfijn

    Piekfijn

    Mijn Telfort

    Mijn Telfort

    11 februari 2017, 13:06

    Inloggen op je mijn telfort mobiel daar kun je nummerweergave aannzetten onder privacy

    1 Bijlage

    Carpe Diem
  • HJSTAND Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten HJSTAND heeft ontvangen van andere leden.

    Nieuwkomer
    Reacties: 2

    11 februari 2017, 13:09

    Het gaat om inkomende belletjes die ik krijg. Ik heb een volledige contacten lijst, bij SMSjes zie ik keurig een naam staan, maar als ik een inkomende oproep krijg dan staat er: 'nummer onbekend'. Iemand anders heeft hier ook al over op het forum geschreven: https://forum.telfort.nl/mobiele-telefoon-332/nummerweergave-62167

    Dit is toen opgelost door een Telfort medewerker
  • Michael - TelfortMichael - Telfort

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Michael - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    Reacties: 10985
    Piekfijn

    Piekfijn

    Mijn Telfort

    Mijn Telfort

    Vlijmscherp

    Vlijmscherp

    15 februari 2017, 17:40

    Hi HJSTAND,

    Welkom op het forum van Telfort!

    Jammer dat de nummers niet lekker worden weergegeven. Graag check ik inderdaad de instellingen aan deze kant voor je. Hiervoor heb ik je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer nodig. Wil je deze naar mij sturen in een privébericht? Ik pak het dan voor je op.

    Dank je wel!

    @jimny,

    :cool:
    Stuur je een privébericht? Dan ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie. Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopmichael
  • Michael - TelfortMichael - Telfort

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Michael - Telfort heeft ontvangen van andere leden.

    Moderator
    Reacties: 10985
    Piekfijn

    Piekfijn

    Mijn Telfort

    Mijn Telfort

    Vlijmscherp

    Vlijmscherp

    17 februari 2017, 18:41

    Hi Jim,

    Dank voor je bericht. Ik heb het voor je opgelost. Na het uit- en aanzetten van je toestel werkt het weer!

    Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

    Hier gaat nu een slotje op.

    Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.
    Stuur je een privébericht? Dan ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie. Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan via http://bit.ly/feedbackopmichael