beantwoord

nummer onbekend met Telfort Prepaid

• 2 augustus 2017
  • 36 reacties
  • 686 keer bekeken

Hallo, ik heb sinds kort een smartphone, echter ik krijg altijd de melding nummer onbekend ook van mensen die in mijn contactenlijst staat. Heb ik een instelling fout staan?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 7 augustus 2017, 10:51

Hoi Henny, heb je nog nog hulp nodig van mijn kant? Dan hoor ik het graag!
Bekijk reactie

36 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hallo Henny, welkom op het forum. Bevalt je smartphone? Alle inkomende telefoontjes die je krijgt zijn anoniem, of bel jij altijd anoniem naar mensen toe? In het laatste geval is dat een instelling in je toestel. Als je laat weten welk toestel je hebt, dan stuur ik je een instructie.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Henny, heb je nog nog hulp nodig van mijn kant? Dan hoor ik het graag!
Hallo, ik heb dit probleem ook. Wat moet ik doen om dit op te lossen?

Mvg Sabine
Reputatie 6
Badge +7
Ho Sabine, wat voor toestel gebruik je? En hebben alle nummers dit of van bepaalde providers?
Hoi Cindy, ik heb een Samsung Galaxy Alpha. Bij alle nummers is dit het geval. Eerder zag ik wel wie er belde maar nu al een hele poos niet meer. Ook mensen die mij bellen waarvan het nummer niet is afgeschermd verschijnen als onbekend op mijn display.
Reputatie 8
Badge +18
Heb je het toestel al eens uit en weer aangezet
Hoi Jimny, doe ik regelmatig maar helpt helaas niet.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Sabine74, wil je mij een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer, postcode/huisnummer, simkaartnummer en softwareversie? Dan kijk ik of ik vanaf hier kan zien waar het door komt. Bedankt alvast!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Sabine, bedankt voor je gegevens. Op dit moment heb ik nog geen update voor je!
Hoi Cindy, is er inmiddels al meer duidelijkheid?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Nadat ik een nieuwe simkaart heb gekocht en deze in een HTC ONE M8 heb gedaan (van mijn zoon overgenomen) zie ik wel alle contacten. Maar als ik gebeld wordt door één van de contacten staat er 'Onbekend'
Toestel heb ik al uit en aan gezet zonder dat het probleem verdwijnt.

Als ik bekende bel krijgen die Prive'nummer' in het scherm te zien.

Wie weet een oplossing?
Alvast bedankt voor het meedenken.

Groet Robert
Reputatie 6
Badge +7
Het probleem van @Sabine74 is inmiddels opgelost.

@rob excuses voor de late reactie. Vaak is dit een administratieve handeling in ons systeem. Wil je mij je 06-nummer en simkaartnummer in een privébericht toesturen? Dan help ik je verder.
Het probleem is al door een collega van je opgelost. Maar toch bedankt!

Groet Robert
Reputatie 6
Badge +7
Wat goed om te lezen 🙂. Bedankt voor je bericht in dit topic!
Hier ook hetzelfde probleem !
Na aankoop smartphone van het merk FYSIC model Nanho_T775 alleen weergave 'onbekend'.
Betreft een prepaid kaart die ik overgezet heb uit een 'oude' Samsung.
Bij de Samsung werden de contacten wel vermeld in het display als er gebeld werd.

M.vr.gr.

Gerry.
Reputatie 8
Badge +10
Hier ook hetzelfde probleem !
Na aankoop smartphone van het merk FYSIC model Nanho_T775 alleen weergave 'onbekend'.
Betreft een prepaid kaart die ik overgezet heb uit een 'oude' Samsung.
Bij de Samsung werden de contacten wel vermeld in het display als er gebeld werd.

M.vr.gr.

Gerry.

Stonden die contacten in het telefoongeheugen of op de SIM van de Samsung..?
Als ze in het telefoongeheugen stonden dan zal je ze eerst moeten overzetten naar de kaart.
Volgens mij in het telefoongeheugen van de Samsung.
Want na het overzetten van de SIM-kaart heb ik alle contacten weer moeten instellen (gelukkig maar 25).

Heb nu één contact overgezet en de telefoon opnieuw opgestart, maar het probleem blijft.

Gerry.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Gerry, welkom op het forum. Als je mij een privébericht toestuurt met hierin je 06-nummer en je simkaartnummer, dan kijk ik of ik het hier in het systeem kan wijzigen. Bedankt!
Reputatie 6
Badge +7
Hi Gerry, ben je via een andere weg geholpen? Zo niet, dan kun je je gegevens nog even toesturen naar mij.
Reputatie 6
Badge +7
@Gerry1951 had mij eerder al een privébericht gestuurd, maar die heb ik over het hoofd gezien. Sorry daarvoor! Zojuist heb ik een aanpassing in het systeem gedaan. Je kunt je toestel herstarten en dan zie je weer wie je belt als iemand je belt 🙂.
Cindy,

Het werkt !!
Bedankt.
Reputatie 6
Badge +7
Gelukkig, jij bedankt voor je geduld 🙂.
Badge
Ik heb het zelfde probleem met een iPhone 6, sinds ik een nieuwe Sim kaart heb komen alle gesprekken als onbekend binnen
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Linda, welkom hier op het forum. Wil je je toestel herstarten? Dan kun je weer zien wie je belt 🙂. Ik heb hier net wat aanpassingen gedaan in het systeem.
Badge
Bedankt Cindy hij doet het weer

Reageer