beantwoord

Nokia 3.1 8 maanden oud laad bijna niet op

• 27 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 150 keer bekeken

Ik heb sinds januari dit jaar een Nokia 3.1 en ben er tot een maand geleden erg tevreden over. Heb nu toch een lastig probleem. Het opladen gaat heel moeizaam, soms duurt het erg lang en soms stopt het opladen tijdens het oplaadproces. Ook gebeurt het heel vaak dat het toestel nadat het volledig is opgeladen al na een paar uur weer bijna ontladen is. Het probleem zit niet in de oplader, want die heb ik al vervangen. Heb ik nog garantie? Graag uw reactie.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 31 oktober 2019, 16:15

Ben je inmiddels bij de winkel geweest? Of heb je kunnen achterhalen wat het probleem zou kunnen zijn?

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Ben je inmiddels bij de winkel geweest? Of heb je kunnen achterhalen wat het probleem zou kunnen zijn?

Het probleem lijkt nu even weg te zijn. Het opladen gaat wel erg langzaam, maar na een nacht opladen is de capaciteit van de accu gestegen van 40 % naar 100%.

Ik kijk het even aan en als het probleem weer opduikt dan ga ik naar de winkel.

Bedankt voor uw reactie!

Reputatie 8
Badge +11

Hopelijk blijft het zo. Anders wil ik je zeker aanraden om even langs de winkel te gaan. 

Mocht je nog andere vragen krijgen, dan horen wij dat uiteraard ook graag. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Tommie 543, wat balen zeg dat het opladen niet meer goed gaat. Je hebt al uit kunnen sluiten dat het niet aan de oplader ligt. Dan zit het vermoedelijk in het toestel. Wat er precies aan de hand is durf ik niet te zeggen. Als het echt een fabrieksfout is dan zal dat zeker onder de garantie vallen. Je hebt namelijk 2 jaar garantie. Maar of een defect onder garantie valt is afhankelijk van wat het probleem is. Ik wil je aanraden om even langs de KPN winkel te gaan. Mijn collega kan dan meekijken en eventueel het toestel opsturen ter reparatie.

Reageer