beantwoord

Nieuwe toestel niet op voorraad

• 23 september 2019
  • 9 reacties
  • 233 keer bekeken

Ik heb gisteren me abonnement verlengt bij jullie Telfort. Ik heb gekozen voor de toestel IPhone 11 red 64gb. Voordat ik hem bestelde stond er vandaag besteld morgen in huis. Pas na dat ik hem heb besteld krijg ik een e-mail over de status van me pakket. Wanneer ik er op klik zie ik dat het toestel niet op voorraad is. Wanneer ik jullie klantenservice bel geven ze me heel vage antwoorden met ik kan u niet helpen etc. Wanneer krijg ik mijn telefoon binnen want ik zit nu zonder telefoon en gebruik die van me dochtertje. Super slechte service

Admin: titel aangepast i.v.m. duidelijkheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 23 september 2019, 19:04

Hoi @Zohairbbb, welkom op het forum. Zoals GJC al aangeeft kan het op een forum wat langer duren voordat je een antwoord krijgt. Er zijn meer mensen met een vraag en het is als een rij bij de kassa in de supermarkt, degen die er het eerste stond is als eerste aan de beurt :)
Zoals je ziet ben ik nu aan jouw topic toe. De nieuwe iPhone is, net als elk jaar, erg populair. De voorraad was niet toereikend voor alle bestellingen, waardoor wij nu ook wachten op een nieuwe levering toestellen vanuit Apple. Voor dit specifieke model zie ik geen verwachting van een nieuwe levering staan, van de andere iPhone 11 modellen staat dat er later deze maand nog een voorraad wordt verwacht. Concretere informatie dan dat is voor ons ook niet beschikbaar, op het moment dat jouw toestel geleverd kan worden zal je hierover een bericht per mail ontvangen.
Ik kan me voorstellen dat je het toestel graag snel wilt hebben als je een toestel leent van je dochter, maar we moeten toch nog even wachten.
Bekijk reactie

9 reacties

er zijn er meer die hier (terecht) over klagen...
https://forum.telfort.nl/mobiele-telefoon-332/bestelling-refurbished-i-phone-x-zilver-84363

https://forum.telfort.nl/mobiel-abonnement-307/iphone-11-niet-op-voorraad-wanneer-leverbaar-84346
Echt jammer dat dit gebeurd zit nu zonder telefoon. Ik wil graag een reactie krijgen en zo snel mogelijk geholpen worden. Of een andere gelijke toestel krijgen.
Dan zal je toch zelf moeten bellen.
Of annuleren, en ergens anders bestellen.
Zie de andere topics.
Ik heb mijn abonnement verlengd gisteren met een toestel iPhone 11 red 64gb. Ik kreeg een e-mail met dat ik mijn pakket kon volgen en pas in de avond zie ik dat het pakket niet op voorraad is terwijl toen ik het bestelde stond er vandaag besteld morgen in huis. Ik heb namelijk nu een telefoon nodig want mijn toestel doet het niet meer. Heel raar dat je pas na het bestellen er achter komt dat het toestel niet meer op voorraad is. Ik wil zo snel mogelijk een reactie.

Admin: dubbele topic samengevoegd met je al bestaande topic
Waarom krijg ik geen antwoord van mensen van Telfort zelf raar dit
Reputatie 8
Badge +11
Da's helemaal niet raar. Het is hier een forum waarop je vaak sneller een antwoord krijgt van goedwillende medeklanten.
De mensen van Telfort reageren ook, maar niet 24/7 en wel op volgorde van binnenkomst. Het kan dus even duren voor zij reageren.
Reputatie 3
Staat je 06 nummer wel in het profiel? Anders kunnen de mensen van de HelpDesk je niet bellen.
Staat je 06 nummer wel in het profiel? Anders kunnen de mensen van de HelpDesk je niet bellen.

Gaan ze dat doen dan?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Zohairbbb, welkom op het forum. Zoals GJC al aangeeft kan het op een forum wat langer duren voordat je een antwoord krijgt. Er zijn meer mensen met een vraag en het is als een rij bij de kassa in de supermarkt, degen die er het eerste stond is als eerste aan de beurt :)
Zoals je ziet ben ik nu aan jouw topic toe. De nieuwe iPhone is, net als elk jaar, erg populair. De voorraad was niet toereikend voor alle bestellingen, waardoor wij nu ook wachten op een nieuwe levering toestellen vanuit Apple. Voor dit specifieke model zie ik geen verwachting van een nieuwe levering staan, van de andere iPhone 11 modellen staat dat er later deze maand nog een voorraad wordt verwacht. Concretere informatie dan dat is voor ons ook niet beschikbaar, op het moment dat jouw toestel geleverd kan worden zal je hierover een bericht per mail ontvangen.
Ik kan me voorstellen dat je het toestel graag snel wilt hebben als je een toestel leent van je dochter, maar we moeten toch nog even wachten.

Reageer