beantwoord

Nieuwe Smartphone

• 28 maart 2018
  • 3 reacties
  • 114 keer bekeken

Op een nieuwe Smartphone met ABO van Telfort zittten progamma’s/reclame van Telfort als ik mij goed herinner, uit het verleden ! ?
Koop ik een Simlock-vrije Smartphone bv via een retailer zonder een ABO zit dit er niet op !
Is het prijsverschil van een provider versus een retailer hiervan de reden ? 📲
icon

Beste antwoord door Wieger DB 29 maart 2018, 10:17

Hoi Zuidas-020, het merendeel van de telefoons worden vandaag de dag zonder provider specifieke software geleverd. Waar je voorheen inderdaad toestellen had met unieke firmware van de provider is het vandaag de dag niet meer het geval. Met de komst van Android en iOS worden de updates vooral vanuit de makers van de telefoons geleverd. Verschillende online verkopers drukken vanwege de concurrentie op het internet hun prijzen, omdat toestelverkoop het grootste onderdeel van hun inkomsten is. Op die manier kunnen zij zich net extra onderscheiden.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Zuidas-020, het merendeel van de telefoons worden vandaag de dag zonder provider specifieke software geleverd. Waar je voorheen inderdaad toestellen had met unieke firmware van de provider is het vandaag de dag niet meer het geval. Met de komst van Android en iOS worden de updates vooral vanuit de makers van de telefoons geleverd. Verschillende online verkopers drukken vanwege de concurrentie op het internet hun prijzen, omdat toestelverkoop het grootste onderdeel van hun inkomsten is. Op die manier kunnen zij zich net extra onderscheiden.
Met dank voor de informatie ! Ik ga kijken voor een verlenging van mijn Abonnement met een
i-Phone X ! 📲
Reputatie 7
Badge +7
Leuk dat je gaat verlengen! Met de iPhone X maak je een hele goede keuze! 😳

Reageer