beantwoord

Nieuwe simkaart werkt nog niet na activeren

• 17 september 2019
  • 6 reacties
  • 81 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb gisteren mijn simkaart geactiveerd maar hij doet het nog steeds niet

Admin: Eigen topic voor je reactie aangemaakt en afgesplitst van andere topic
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 17 september 2019, 20:42

Hoi @Ricaa, niet fijn dat de nieuwe simkaart het ondanks het activeren nog niet doet. Goed dat je het laat weten, ik heb meteen je gegevens erbij gepakt.

Ik zie inderdaad dat het activeren van de nieuwe simkaart goed gegaan is. Kan het zijn dat je de vorige simkaart verloren of kwijtgeraakt bent? Als dat gebeurt, wordt de verbinding geblokkeerd totdat je de nieuwe simkaart activeert en dan deblokkeert. Ik heb nu de blokkade er voor je af gehaald. Als je je telefoon even volledig uitschakelt en opnieuw laat opstarten, zal je verbinding het weer doen!

Laat je weten of het is gelukt?
Bekijk reactie

6 reacties

@Ricaa

Toestel uit en weer aan gezet?
Ander simkaartje doet het wel in jouw toestel?
En jouw simkaartje in een ander toestel?
Kan ook aan je toestel liggen.
Reputatie 1
Ttelefoon al 100 keer aan en uit gezet . En een andere simkaart doet het wel in me telefoon
En ook jouw kaartje in ander toestel geprobeerd?
Staan je 06- en simkaartnummer al in je forumprofiel?
Dan kan webcare kijken wat er mis gaat.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Ricaa, niet fijn dat de nieuwe simkaart het ondanks het activeren nog niet doet. Goed dat je het laat weten, ik heb meteen je gegevens erbij gepakt.

Ik zie inderdaad dat het activeren van de nieuwe simkaart goed gegaan is. Kan het zijn dat je de vorige simkaart verloren of kwijtgeraakt bent? Als dat gebeurt, wordt de verbinding geblokkeerd totdat je de nieuwe simkaart activeert en dan deblokkeert. Ik heb nu de blokkade er voor je af gehaald. Als je je telefoon even volledig uitschakelt en opnieuw laat opstarten, zal je verbinding het weer doen!

Laat je weten of het is gelukt?
Reputatie 1
Alexandra ja me simkaart doet het weer . Supper bedankt voor de medewerking .
Reputatie 8
Badge +11
Goedemorgen @Ricaa, fijn om te horen 🙂 Graag gedaan en maak gerust een nieuw topic aan als we je nog eens ergens mee kunnen helpen.

Reageer