beantwoord

Nieuwe simkaart na verlenging niet ontvangen

  • 25 februari 2018
  • 2 reacties
  • 121 keer bekeken

Reputatie 1
Bij het verlengen van het abonnement constateert de helpdeskmedewerkster op 15-2 dan ik een oude SIM kaart heb. Klopt. Om hem vorig jaar in de laatste Samsung J5 te plaatsen hebben ze er stukjes van af moeten knippen.
Ik zou een nieuwe opgestuurd krijgen.
Nog niets gezien.
bestelnummer 1802158809
icon

Beste antwoord door Wieger DB 26 februari 2018, 14:38

Hoi thymen, welkom terug. De verlenging van je abonnement zie ik terug. Het versturen van de simkaart zie ik niet terugkomen. Om die reden heb ik handmatig een vervangende simkaart voor je besteld. Deze simkaart zal in de loop van de week bij je binnen komen. Excuses voor de vertraging.
Bekijk reactie

2 reacties

Badge +18
Zit er een Telfort winkel in de buurt?
Daar maken ze hem terwijl je wacht.
Webcare is er morgen weer, ze pakken de topics dan op in volgorde van plaatsen.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi thymen, welkom terug. De verlenging van je abonnement zie ik terug. Het versturen van de simkaart zie ik niet terugkomen. Om die reden heb ik handmatig een vervangende simkaart voor je besteld. Deze simkaart zal in de loop van de week bij je binnen komen. Excuses voor de vertraging.

Reageer