beantwoord

Nieuwe simkaart activeren

  • 17 juli 2019
  • 1 reactie
  • 77 keer bekeken

Goedemiddag,

Vvandaag heb ik een nieuwe simkaart ontvangen die ik graag wil activeren. Ik moet me dan inloggen en dan komt mijn profiel tevoorschijn, maar ik kan nergens inloggen met mobiel nummer en het simkaart nummer

Met vriendelijke groet,

Victoria
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 18 juli 2019, 09:52

Goedemorgen @Victoria1988, niet fijn dat het activeren van je nieuwe simkaart niet lukt. Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt. Ik zie dat vanochtend de nieuwe simkaart geactiveerd is, en alles staat op actief. Dat ziet er goed uit ☺ Klopt het dat het gelukt is, en werkt alles weer zoals het hoort? Zo niet, of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +10
Goedemorgen @Victoria1988, niet fijn dat het activeren van je nieuwe simkaart niet lukt. Ik heb meteen je gegevens erbij gepakt. Ik zie dat vanochtend de nieuwe simkaart geactiveerd is, en alles staat op actief. Dat ziet er goed uit ☺ Klopt het dat het gelukt is, en werkt alles weer zoals het hoort? Zo niet, of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Reageer