beantwoord

Nieuwe SIM activeren lukt niet

• 1 februari 2017
  • 3 reacties
  • 333 keer bekeken

Bij het verlengen van mijn abonnement heb ik een nieuwe SIM kaart gekregen. Het oude kaartje zit nu nog in de smartphone.
Ik probeer de nieuwe simkaart te activeren via de Telfort site.
Als ik de 13 cijfers van mijn nieuwe kaartje invul, dan verschijnt er meteen in rode letters: foute invoer.
Wat doe ik verkeerd?

Groet, Hein
icon

Beste antwoord door Michael 3 februari 2017, 13:30

Ik heb via een privé berichtje aan Michael van Telfort mijn gegevens opgestuurd en een paar minuten later was de SIM geactiveerd! :D
Zo doen wij dat hier, Hein! :)

Veel plezier ervan!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi Hein,
Probeer je de simkaart te activeren via de site of Mijn Telfort? De simkaart dien je te activeren via Mijn Telfort > instellingen. Na activeren toestel 15 minuten uitzetten en opnieuw opstarten. Kan zijn dat je nog handmatig het netwerk op NL KPN moet zetten.
Ik heb via een privé berichtje aan Michael van Telfort mijn gegevens opgestuurd en een paar minuten later was de SIM geactiveerd! 😃
Reputatie 8
Badge +2
Ik heb via een privé berichtje aan Michael van Telfort mijn gegevens opgestuurd en een paar minuten later was de SIM geactiveerd! :D
Zo doen wij dat hier, Hein! :)

Veel plezier ervan!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.