Nieuwe iphone 5 gisteren gehaald staat 'geen service' wat moet ik doen?

• 23 december 2012
  • 4 reacties
  • 3510 keer bekeken

Badge
:oNieuwe iphone 5 gisteren gehaald staat geen service wat moet ik doen??? Ik kan ook niet mijn wachtwoord aanvragen bij mijn telfort. dan geeft hij aan 
U kunt geen nieuw wachtwoord aanvragen. Neem contact op met onze klantenservice.

Alleen probleem is klantenservice is dicht:D

4 reacties

Je kan niks doen.. Ik zit met het zelfde probleem.. Morgen klantenservice bellen..
Ik heb ook hetzelfde probleem, gisteren mooie nieuwe iphone5, contract verlengd maar simkaart doet het niet! Ben gisteren en vandaag bij winkel geweest, die konden mij ook niet helpen. Er schijnt toch ergens een storing bij telfort te zijn grrrr
Reputatie 3
Badge +1
@cakmak,

Welkom op het forum! Je dient de simkaart eerst te activeren. Daarna kun je inloggen via Mijn Telfort. Je kunt dit doen door contact op te nemen met onze telefonische klantenservice.

@YannieNL,

In een eerder topic heb ik al gereageerd op jouw probleem omtrent de simkaartactivatie. Ik heb aangegeven dat ik graag jouw gegevens ontvang om dit uit te zoeken. Dit is uiteraard alleen nodig als je nog geen contact hebt gehad met onze klantenservice.
Ik hoop dat het probleem snel is verholpen!

@ Steetje,

Vervelend dat het nog niet werkt. Wat hebben zij in de winkel aangegeven? Is het wel gelukt om de simkaart succesvol te activeren?

Denise
Reputatie 1
Badge
Hier hetzelfde...... gisteren 2 kaarten binnen gehad ter vervanging van de minisim kaarten 
Eerst mijn iphone gedaan..... kaart activeren via mijn telfort, daarna iphone aan en na tien minuten verbinding en oude kaart niet meer actief.
Vandaag bij het toestel van mijn vader hetzelfde gedaan en tot op heden nog geen service..... kaaten omgewisseld en dan werkt het toestel wel en mijn toestel weer niet..... duidelijk een kaart issue dus.
De oude kaart werkt ook nog steeds bij mijn vader, dus ik denk dat er geen activatie heeft plaats gevonden... uiteraard na zessen gebeurd dus geen klantenservice meer, maandag pas. Mooi balen dus, heb je maanden op zo'n toestel moeten wachten kan je er nog niets mee 😞

Reageer