Nieuwe 4G-Simkaart werkt niet. Klantenservice-oplossingen ook niet.

  • 30 november 2016
  • 2 reacties
  • 322 keer bekeken

Ik heb een Samsung Galaxy S4 en heb afgelopen weekend een nieuw Simkaartje ontvangen. Deze blijkt echter niet te werken. Ik heb al 5 of 6 keer contact gehad met de klantenservice en alle oplossingen, resets, plakbandjes, crosschecks, etc. leiden tot geen oplossing. De volgende stap is een bezoekje aan een Telfortwinkel, maar aangezien die 50 km verderop is, vind ik dat ook geen echte oplossing.... Op fora op internet blijken er meer problemen te zijn tussen S4's en de nieuwe NFC-kaartjes. Wie heeft nog een oplossing voor me.....en oplossingen zijn niet: nieuwe telefoon kopen, 100 km reizen naar een telfortwinkel, plakbandjes, crosschecks, resets.....

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Je kunt in Mijn Telfort toch een nieuwe sim aanvragen ? (Gratis) dat kun je uiteraard gewoon proberen.
Reputatie 1
Badge
Dit is een bekend probleem waar ik nu ook al een hele tijd tegenaan loop. Enige oplossing schijnt het kopen van een nieuwe telefoon te zijn 😞

Reageer