beantwoord

Nieuw abonnement, wel de maandkosten, maar geen bedrag voor de telefoon die ik moet betalen

• 9 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 109 keer bekeken

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten, en een toestel erbij gedaan.
Het is de Samsung Note 10 plus.
Ik wil het hele bedrag betalen van het toestel.
Nu kreeg ik net de bevestiging via mail, en ik zie wel, wat ik moet betalen in de maand aan abonnement kosten, maar ik zie niet welk bedrag ik moet betalen voor het toestel.
En wanneer moet ik dit bedrag betalen van de Samsung Note 10 plus?

scoopez
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 augustus 2019, 15:32

Hoi @scoopez, ik lees dat je een nieuwe abonnement bij ons hebt afgesloten met toestel. Wat leuk!

Als ik hem nu goed begrijp wil je het resterende bedrag voor jouw toestel in een keer afbetalen. Op deze pagina lees je hoe dat in zijn werk gaat.

Ook wil ik nog graag eens meekijken hoe het ervoor staat. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van mobiele nummer en de naam van de contractant met geboortedatum? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt zodat ik aan de slag kan.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @scoopez, ik lees dat je een nieuwe abonnement bij ons hebt afgesloten met toestel. Wat leuk!

Als ik hem nu goed begrijp wil je het resterende bedrag voor jouw toestel in een keer afbetalen. Op deze pagina lees je hoe dat in zijn werk gaat.

Ook wil ik nog graag eens meekijken hoe het ervoor staat. Zou je daarvoor jouw Forumprofiel willen voorzien van mobiele nummer en de naam van de contractant met geboortedatum? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt zodat ik aan de slag kan.

Reageer