Niet kunnen bellen met Galaxy i.c.m. Telfort sim-only

  • 6 januari 2013
  • 0 reacties
  • 1373 keer bekeken

Sinds eind november ben ik in het bezit van een Samsung Galaxy Ace Plus (GT-S7500).
Van het begin af aan kan ik niet met deze telefoon bellen/gebeld worden. Alleen als ik de sim kaart er uit haal en er opnieuw in doe, dan kan ik bellen/gebeld worden. Dit gaat een paar uur en soms 1, maximaal 2 dagen goed en dan is het weer mis. Moet de sim kaart er uit en er weer in.
Ben al in de Telfort winkel langs geweest. Daar dacht men dat de sim kaart beschadigd was en heb een nieuwe gekregen.
Heeft niet mogen baten. Vervolgens langs geweest bij een Samsung Service punt. Daar is er nieuwe software op de telefoon gezet. Dit ging 3 uur goed en toen was het weer mis. Weer terug naar het Samsung Service punt. Daar werd mij verteld dat het probeem dieper in het toestel zit en dat zij dat niet kunnen/mogen repareren. Het toestel moest opgestuurd worden. Toestel is opgestuurd en afgelopen vrijdag kreeg ik hem terug. Volgens de begeleidende brief zijn er "elektrische onderdelen vervangen". Toestel heeft tot vanmorgen gewerkt. Sim kaart er uit en er weer in en ik kan voorlopig weer bellen.

Zijn er misschien mensen die dit probleem herkennen en hier een oplossing voor weten?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.