beantwoord

Niet kunnen bellen met Galaxy Ace Plus i.c.m. Telfort Sim-only

• 6 januari 2013
  • 72 reacties
  • 16853 keer bekeken

Toon het eerste bericht

72 reacties

Beste Denise,
Inmiddels zijn we een aantal dagen verder en ik merk zeker het verschil. In de afgelopen week heb ik de melding nog maar één keer opnieuw gehad.
Nogmaals bedankt voor de service.
Groet,
Pauline
Reputatie 3
Badge +1
@PaulineS,

Heel fijn om te lezen! Bedankt voor jouw terugkoppeling.
Mocht ik jou in de toekomst nog van dienst kunnen zijn dan verneem ik dat graag.

Denise
Hallo Denise,
Ik heb dit zelfde probleem, geen netwerkverbinding met de Samsung Galaxy Ace plus en dus niet bereikbaar en kan niet bellen!!!
Ik heb dit ook al eens besproken met de klantenservice telefonisch en inderdaad wordt er een nieuwe simkaart geadviseerd.
Deze aangevraagd, kosten Euro 20,= , en door Telfort verzonden op 2 april 2013. 

Het werkt echter nog steeds niet! Heb dezelfde grote simkaart ontvangen!

Gegevens levering nieuwe simkaart:
Boekstuknummer : 653711
Artikel : 871756
Custumer Ref. / Order : 4506122191
Omschrijving : Telfort abonnement SIM pakker serienr. : 8717560630828

Volgens mij moet je zo al mijn gegevens kunnen na- en inkijken en wacht op je privé emailtje met natuurlijk DE OPLOSSING!
Hallo Telfort,
Ik heb helaas nog geen reactie van jullie ontvangen, klopt dat?
Mijn reactie is van 07-08-2013
Reputatie 3
Badge +1
@06******,

Mijn excuses dat je nog niet eerder een reactie hebt ontvangen. Is het 06-nummer dat je als gebruikersnaam gebruikt het 06-nummer waar het omgaat? Graag ontvang ik jouw naw-gegevens en het juiste 06-nummer via een privébericht. Na ontvangst zal ik het verder voor je uitzoeken. Graag ontvang ik ook een suggestie voor een andere gebruikersnaam aangezien dit een openbaar forum is.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@06******,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. De nieuwe simkaart is aangevraagd en ontvang je in de loop van volgende week.

Denise
@06******,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. De nieuwe simkaart is aangevraagd en ontvang je in de loop van volgende week.

Denise

Hoi Denise,

Bedankt, we zien de nieuwe simkaart met belangstelling tegemoet en hopelijk werkt deze nieuwe dan wel.
Ik laat je het natuurlijk weten.

Martin
Reputatie 3
Badge +1
@Martinmex,

Dat is fijn om te lezen!:) na ontvangst kun je mij een privébericht sturen met het simkaartnummer, ik zal deze dan voor je activeren. Je kunt dit eventueel ook doen via onze telefonische klantenservice (0900-9596).

Denise
Beste medewerk(st)er van Telfort,

Ook de AcePlus van mijn dochter verliest steeds de verbinding met het GSM netwerk.
Ik heb al vanalles geprobeerd om het op te lossen, maar alles zonder succes.
Mogelijk is ook bij haar een ongeschikte chipkaart de oorzaak.
Reputatie 3
Badge +1
@rverdult,

Welkom op het forum! Erg vervelend dat jouw dochter dezelfde problemen ervaart. Het is goed mogelijk dat de simkaart de problemen veroorzaakt. Graag ontvang ik de betreffende naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht. Na ontvangst stuur ik een nieuwe simkaart jouw kant op!

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@rverdult,

Nieuwe simkaart is aangevraagd en komt jouw kant op. Naar verwachting ontvang je deze uiterlijk woensdag. Na ontvangst kun je de simkaart activeren via onze telefonische klantenservice (0900-9596). Het is ook mogelijk dat je mij via een privébericht het simkaartnummer stuurt, dan maak ik het in orde.

Denise
@ Denise - Telfort

Is weer helemaal in orde nu.
Dank je!
Reputatie 3
Badge +1
@rverdult,

Erg fijn om te lezen 🙂 Bedankt voor jouw terugkoppeling.

Denise
Geachte heer/mevrouw, Hallo Denise,
Zie onderstaand bericht dat ik op internet heb gevonden. Een klacht die bijna 1 op 1 overeenkomt met die van mij, behalve dat ik mijn mobiel soms wel 5 tot 10 tien keer per dag uit en aan moet zetten. Ik ben dan ook heel benieuwd of een grotere chip mij ook kan helpen, want na anderhalf jaar (meteen vanaf aangaan contract en lease) vele belangrijke telefoontjes en geld mis te zijn gelopen, ben ik eigenlijk op zoek naar een nieuwe provider, omdat Telfort me tot nu toe niet heeft kunnen helpen. Ik hoop dus dat dit bericht me alsnog uit de brand kan helpen!

Bericht op internet==========================================================================================================
mijn vrouw en ik hebben sinds okt 2012 beide ook een samsung ace plus toestel met dezelfde problemen als in dit forum beschreven, echer bij ons gebeurt dit 10-15 keer per week. ik heb al een sim swab gedaan, bij mijn vrouw werdt dit niet gedaan omdat ze vanuit de shop aangaven dat dit niet hielp en het daarom niet werd gedaan. hierop hebben we beide ons toestel ter reperatie opgestuurd naar waar we het toestel hebbeng gekocht. Hellaas geen resultaat. we hebben beide nog steeds dit vervelende probleem. Nu zie ik dit forum en jou mogelijke oplossing met een simkaart met een groter chip.
========================================================================================================================

Met vriendelijke groet,
Maarten Taal
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum mwtaal66!

Zoals je ziet heb ik jouw topic samengevoegd met het bestaande topic hierover. Balen dat je dezelfde problemen ervaart. Uiteraard stuur ik je graag een nieuwe simkaart toe. Kun je via een privébericht jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen? Na ontvangst stuur ik de simkaart toe. Deze ontvang je binnen vijf werkdagen.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@mwtaal66,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb zojuist een simkaart aangevraagd. Deze ontvang je binnen vijf werkdagen. Na ontvangst dien je de simkaart te activeren. Je kunt mij hiervoor een privébericht sturen met het simkaartnummer. Echter kun je dit ook direct in orde maken van onze telefonische klantenservice (0900-9596). Laat je weten of de problemen verholpen zijn na gebruik van de nieuwe simkaart?

Denise
hallo,

ik heb al een aantal maanden hetzelfde probleem als de andere mensen met de galaxy ace plus.
telkens als je het mobiel opstart heb je even bereik, maar niet veel later geeft hij alleen noodoproepen aan.
dit begint nu toch wel erg vervelend te worden.
ik hoop dat je mij kan helpen.

met vriendelijke groet,

Robert Vehof
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum robertvehof!

Balen dat je dezelfde problemen ervaart. Uiteraard voorzie ik jou graag van een nieuwe simkaart met een grotere chip. In het merendeel van de gevallen is het probleem hiermee opgelost. Stuur je jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht? Dan komt de simkaart binnen vijf werkdagen jouw kant op.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@robertvehof,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. Ik heb de simkaart zojuist aangevraagd, deze ontvang je binnen vijf werkdagen. Activeren kan via onze Zakelijke klantenservice.

Laat je weten of hiermee de problemen verholpen zijn?

Denise
@Denise

Dag Denise,

Je hebt me laatst geholpen aan een nieuwe simkaart voor de AcePlus van mijn dochter.
Maar nu heeft ze een nieuwe telefoon gekocht en heb ik die van haar gekregen.
En nu heb ik dus het probleem dat zij eerst had.
Zou je mij alsjeblieft ook een nieuwe simkaart willen sturen?
Ik ben zo vrij geweest mijn 06 en naw alvast in een privebericht te sturen.

Alvast bedankt hoor!

Rob
Reputatie 3
Badge +1
@rverdult,

Er komt een nieuwe simkaart jouw kant op!

Denise
@rverdult,

Er komt een nieuwe simkaart jouw kant op!

Denise

Dank je 🙂

Reageer