beantwoord

Niet kunnen bellen met Galaxy Ace Plus i.c.m. Telfort Sim-only

• 6 januari 2013
  • 72 reacties
  • 16868 keer bekeken

Toon het eerste bericht

72 reacties

@Denise 18-3-2013 heb ik een smeekbede voor u op dit forum geplaatst, waarna ik fantasties door u ben geholpen! 
Tot op heden heb ik geen problemen meer gehad!

Heel erg bedankt hiervoor!

Marry.
Reputatie 3
Badge +1
@Marry,

Graag gedaan! Fijn om te lezen dat het probleem verholpen is!
Bedankt voor jouw terugkoppeling.

Denise
Hoi Daphne,
Bedankt voor de oplossing, vanaf zaterdag geen problemen meer gehad!
Wat heerlijk overal bereikbaar te zijn, Telfort heeft er weer een tevreden klant bij gekregen.
Met vriendelijke groet,
Joy
Reputatie 3
Badge +1
@Joy,

Fijn dat de problemen verholpen zijn! Bedankt voor jouw terugkoppeling.

Denise
Beste Telfort medewerker,

Ook ik heb hetzelfde probleem van wegvallen mobiel/internet netwerk met een Samsung Galaxy Ace Plus. Vorige week nieuw uit de doos en gelijk problemen. 
Naar ik hieruit begrijp kan het opgelost worden met een bepaald type sim kaart. Is het mogelijk deze mij toe te sturen?
Bij voorbaat dank,
Edo de Bruijn

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum edodb!
Balen dat ook jij deze problemen ervaart. Graag ontvang ik jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht. Na ontvangst zal ik jou de nieuwe simkaart toesturen.

Denise
Is de simkaart kosteloos?
Reputatie 3
Badge +1
@Dincer,

Ja, je krijgt de simkaart kosteloos toegestuurd.

Denise
Ik heb van precies hetzelfde probleem last als de anderen hier beschrijven. Ik heb al een keer mijn telefoon geretourneerd en weer een nieuwe ontvangen, maar hetzelfde probleem doet zich nog steeds voor. Graag zou ik ook zo'n nieuwe simkaart willen ontvangen. Heb ik dan wel gewoon nummerbehoud en hoelang gaat het dan duren voor ik die nieuwe sim binnen heb. En hoe gaat het dan verder in zijn werk qua activering van die sim enz.

gr. Gerard
Beste Denise,
Het probleem is inderdaad verholpen met de nieuwe simkaart.
Hartelijk dank voor jouw hulp.

MVG,

Edo
Reputatie 3
Badge +1
@gerard_1984,

Balen dat ook jij deze problemen ervaart. Als je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar maakt via een privébericht dan stuur ik jou een nieuwe simkaart toe. Na ontvangst kun je mij een bericht sturen en zal ik de simkaart activeren. Jouw huidige simkaart komt dan te vervallen. Jouw nummer wordt overgezet op de nieuwe simkaart, hier veranderd niets aan. Je ontvangt de simkaart binnen enkele werkdagen.

@edodb,

Erg fijn om te lezen dat het probleem is verholpen! 🙂 Graag gedaan en bedankt voor jouw terugkoppeling!

Denise
Ik merk hetzelfde probleem met een Samsung Galaxy Ace 2. Ik ben al bij terug bij het verkooppunt van de telefoon geweest. Daar een nieuwe telefoon gekregen en een netwerkreset gehad voor de simkaart. Bereik op beide samsung ace 2 telefoons nog steeds slechter dan een simpele nokia. Daarbij valt het bereik af en toe volledig weg. Telefoon dient dan opnieuw aangezet te worden. En vervolgens komen alle gemiste oproepen en dergelijke binnen. Zou dit hetzelfde probleem zijn als de Samsung galaxy ace plus? En zou ik ook in aanmerking komen voor zo'n andere simkaart?

Mvg Ad
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum advleuten!

Het zou zomaar kunnen dat een ander type simkaart de problemen verhelpt. Balen dat je hierdoor niet optimaal gebruikt kunt maken van jouw toestel. Maak je jouw naw-gegevens en 06-nummer kenbaar via een privébericht? Na ontvangst stuur ik je een nieuwe simkaart toe. Het is het proberen waard!

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@advleuten,

Bedankt voor jouw aanvullende gegevens. De simkaart gaat vandaag op de bus. Na ontvangst kun je mij een privébericht sturen met het simkaartnummer, ik zal deze dan activeren. Je kunt dit eventueel ook via de klantenservice regelen. Jouw huidige simkaart wordt na activatie direct inactief.

Denise
Beste Telfort medewerker

Ook ik heb problemen met mijn Galaxy ace telefoon. Ik kan dan niet bellen/sms'en. De telefoon resetten en dan doet hij het weer. Misschien is een nieuwe SIM kaart met een groter oppervlak zoals in de voorgaande reacties staat beschreven voor mij ook de oplossing.
Alvast bedankt!
Badge +2
@Gaja,

Welkom op het forum!

Graag help ik jou hierbij verder. In een privébericht kun je jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer aan mij kenbaar maken.

Daphne
Badge +2
@Gaja,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. De simkaart wordt zo spoedig mogelijk toegezonden. Graag lees ik van je of je de simkaart hebt ontvangen en de klacht (hopelijk) is verholpen.

Daphne
Beste medewerker,

Helaas heb ik met mijn toestel (Samsung Galaxy Ace) dezelfde problemen sinds ik een sim-only abonnement heb van Telfort. Regelmatig krijg ik de melding 'geen service' en heb ik dus tijdelijk geen verbinding met het mobiele netwerk en mobiel internet.

Ik hoop dat een andere simkaart de oplossing kan zijn voor dit probleem.

Groeten,
Pauline
Badge +2
@PaulineS,

Welkom op het forum!
Graag ben ik ook jou hierbij van dienst. Hiervoor zijn jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
Beste Daphne,
De sim-kaart is binnen en tot nu toe gaat het goed.
Hartelijk dank.
Gaja
Badge +2
@Gaja,

Fijn dat het tot nu toe goed gaat. Bedankt voor deze terugkoppeling!

Daphne
Beste Daphne,

Gisteren heb ik mijn nieuwe simkaart ontvangen en vanochtend heb ik hem laten activeren.
Het leek goed te gaan, maar helaas heb ik in de afgelopen uren toch twee keer de melding 'geen service' ontvangen.
Ik kijk het de komende dagen nog even aan om te zien of de nieuwe simkaart toch beter werkt dan de vorige.

Groeten,
Pauline
Reputatie 3
Badge +1
@PaulineS,

Dat is erg vervelend. Tot nu werkt verhelpt een nieuwe simkaart het probleem vaak. Kun je nagaan of de simkaart een groter chipoppervlak heeft dan jouw vorige simkaart? Mocht je deze problemen over enkele dagen nog steeds ervaren laat het mij dan weten. Dan help ik je alsnog graag verder.

Denise
@PaulineS,

Dat is erg vervelend. Tot nu werkt verhelpt een nieuwe simkaart het probleem vaak. Kun je nagaan of de simkaart een groter chipoppervlak heeft dan jouw vorige simkaart? Mocht je deze problemen over enkele dagen nog steeds ervaren laat het mij dan weten. Dan help ik je alsnog graag verder.

Denise

Hoi Denise,
Bedankt voor je reactie. Het chipoppervlak van de simkaart is inderdaad groter dan die van de vorige simkaart. Ik heb nog wel vertrouwen dat het gaat werken want het aantal 'geen service' meldingen is tot nu toe bij die twee keer gebleven.
Mocht ik nog problemen blijven ervaren, dan zal ik weer reageren.
Reputatie 3
Badge +1
@PaulineS,

Fijn om te lezen, dan ben je in ieder geval in het bezit van de juiste simkaart.
Ik verneem het graag van je over enkele dagen!

Denise

Reageer