beantwoord

Niet kunnen bellen

• 18 december 2016
  • 37 reacties
  • 1042 keer bekeken

Toon het eerste bericht

37 reacties

Wat jammer van je hondje, ik heb wat dat betreft ook geen geluk gehad. Hoop nu met mijn kooikerhondje op betere tijden. :)
Persoonlijk gebruik ik de app Google foto's als extra back up.

Maar het gaat om het netwerk, ben benieuwd of een kruistest een ander beeld geeft.
Jouw sim andere telefoon, andere sim jouw telefoon.
Reputatie 3
Badge
Kooikers zijn zo mooi en lieffffffffffffffffffffff, super karakter :D

Ik kan vanwege mijn gezondheid niet meer aan een andere lieverd beginnen, zelfs geen hulphond helaas, m,n lichaam laat me te vaak in de steek en dat kan ik zo,n lieverd niet aandoen.

Nu de test, die ga ik morgen doen, morgen is even bij een buurtje proberen of de nieuwe kaart het daar wel doet, morgen weet ik meer, buurtjes gaan altijd vroeg naar bed en daar hou ik altijd rekening mee, ennnnnnn anders is ECHT m,n toestel KADUUK :8
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Chicka, wat vervelend om te vernemen van je hondje. Kun je inmiddels gebruik maken van de nieuwe simkaart?
Reputatie 3
Badge
Hallo Chicka, wat vervelend om te vernemen van je hondje. Kun je inmiddels gebruik maken van de nieuwe simkaart?

Hey hallo Stephen, ik stap net binnen :)

Ik had dus dubbel pech, en m,n oude simkaart was kaduuk, maar OOK lag het aan mijn telefoon, ook die is kaduuk

De nieuwe simkaart kreeg wel signaal bij de buren, maar hier niets nada 🆒

Dus nu ben ik naar de telefoonwinkel geweest een nieuw toestel uitgezocht, die mijnheer heeft even m,n contacten overgezet, alleen dat moet ik nog even nakijken want ik mis er nu de helft, gelukkig kan ik nog wel bij m,n contacten komen op de oude telefoon, dus die zet ik handmatig even over

En ik moet nu zien uit te vogelen hoe ik met m,n nieuwe telefoon op m,n wifi kan, was ik maar ooit met die man getrouwd die me toen vroeg haha, sommige dingen waren dan een stuk makkelijker geweest, zoals dit haha, sorry moet er zelf om lachen

Maar goed ik kan weer bellen en gebeld worden op m,n toestel, ik ben blij :)

Nuuuuuuuuuuuuuuuuuu de WIFI nog haha, vrouwennnnnnnnnnnnn :8
Reputatie 8
Badge +19
We zijn dan wel niet getrouwd maar ik kan je wel uitleggen hoe je de wifi moet instellen... :8
Ga via de knop 'Instellingen' naar 'Wifi' en schakel deze in.
Druk nu nogmaals op de regel 'Wifi' en je ziet een aantal netwerken, kies je eigen netwerknaam (de naam die de Wifi van de modem krijgt) en klik op 'Verbinden'.
Vul nu het wifi-wachtwoord in en klik op 'Verbinden'.
Je telefoon zal nu verbinding maken met de modem.
Reputatie 3
Badge
Enterprise, reddende engel
:)
Het is me GELUKTTTTTTTTTTTTTTTTTT, ik heb nu ook weer WIFI, dankzij je HULP, thanxxxxxxxxxxxxxxxx

Dank dank je wel Enterpirse, wat moet ik zonder jullie 😃
Reputatie 3
Badge
Ik krijg nu ineens smsjes voor de voicemail van mijn mobiel, ik heb nooit geen voicemail gehad en wil dit nu ook niet, aangezien ik niet weet welke ik precies moet aanklikken even jullie raad weer gevraagd 🆒

1 is voicemail bij geen gehoor, dat word hem niet voor mij
2 is altijd direct doorschakelen
3 is uitgebreide doorschakel opties, dat word hem ook niet
4 is nooit doorschakelen

Door de reuma en ms en m,n slechte zicht, ben ik helaas niet zo snel om binnen een aantal maal als de telefoon over gaat hem dan op tijd aan te nemen, dus nee liever geen voicemail voor mij

Welke moet ik nu hebben om geen voicemailberichten meer te krijgen nummer 2 of 4 ?

Ennnnnnnnnnnnnnnn wederom dank voor jullie hulpppppppp 🙂
Reputatie 8
Badge +19
4. Nooit doorschakelen.
Reputatie 3
Badge
Dank je wel Enterprise, reddende kerstengel, ik heb nr 4 nu op je advies ingevuld, thanxxxxxxxxxxxxxxxxx 😃
Reputatie 8
Badge +19
Dank je wel Enterprise, reddende kerstengel, ik heb nr 4 nu op je advies ingevuld, thanxxxxxxxxxxxxxxxxx :D
Graag gedaan, ik heb het zelf zo ingesteld en mijn voicemail werkt hierdoor niet meer, het was voor mij ook even gokken.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Chicka! En wat fijn dat je nu ook weer WiFi hebt dankzij Enterpise.

Fijne feestdagen! 😃
Reputatie 3
Badge
Bedankt voor het melden Chicka! En wat fijn dat je nu ook weer WiFi hebt dankzij Enterpise.

Fijne feestdagen! :D

Graag gedaan Stephen van het doorgeven, jullie zijn mijn redding geweest met de hulp, tips en adviezen, alleen had ik hier nooit uitgekomen :)

Enterprise ben ik zeker zeer dankbaar dat ik weer wifi heb

Alles doet het weer op en met de telefoon :D

Jij ook fijne dagen Stephen en ook jij dank voor je hulp kanjer 🙂

Reageer