beantwoord

"Niet aangemeld bij netwerk."

  • 17 maart 2018
  • 2 reacties
  • 208 keer bekeken

Gisteren is mijn abonnement bij Telfort ingegaan. Vanaf dat moment kan ik niet meer bellen of gebeld worden. De mededeling die ik krijg is: "Niet aangemeld bij netwerk" De netwerk zoek-functie geeft aan dat er geen netwerk gevonden kan worden.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 17 maart 2018, 16:58

Ben je met nummerbehouf naar Telfort gekomen? Zo ja, gebruik je dan wel de Telfort simkaart?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Ben je met nummerbehouf naar Telfort gekomen? Zo ja, gebruik je dan wel de Telfort simkaart?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Carmen, welkom op het forum. Ik zie dat je abonnement bij ons is ingegaan. Heb je met de tip van Koffiemok het al weten op te lossen?

Reageer