beantwoord

Newerk valt weg / geen bereik!!

• 21 februari 2018
  • 5 reacties
  • 149 keer bekeken

Hallo

Ik heb al vanaf maandag 19 februari problemen met het wegvallen van het netwerk.
Ik kan dan niet bellen en gebeld worden.

Dit is een erg vervelende situatie.
Ik hoop dat dit zsm opgelost kan worden

Groet H.M.Hoven
icon

Beste antwoord door HOVEN241169 5 maart 2018, 17:35

Hoi Stephen,

Ik wilde even melden dat het Probleem is opgelost!
Het lag aan MIJN MOBIELE TOESTEL!!!

Groet H.M.Hoven
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo H.M.Hoven, welkom op het forum! Wat vervelend dat je problemen ervaart met het bereik waardoor het belverkeer wegvalt.
Kun je onderstaande vragen beantwoorden?
- Ervaar je het probleem op één specifieke plek of op meerdere plekken?
- Als je een andere simkaart in de telefoon plaatst doet het probleem zich dan ook voor?
- Indien je je simkaart test in een andere telefoon ervaar je dan ook hetzelfde probleem?

Bij voorbaat dank!
Hoi Stephen, ook op meerdere plekken ervaar ik het probleem. Een andere simkaart in mijn telefoon heb ik nog niet geprobeerd, dat ga ik zsm mogelijk proberen. Ook heb ik de mobiel al tig maal uitgezet, batterij eruit, simkaart eruit, weer opnieuw opgestart en heb ik vanmiddag de instellingen van de mobiel gereset. Dat laatste leek even te helpen, maar daarna is het bereik toch enkele malen weggevallen. Alvast bedankt voor je reactie. Groet H.M. Hoven
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor je reactie H.M. Hoven. Dan weten we nu dat het probleem niet locatiegebonden is.
Als je de simkaart nog even in een ander toestel kunt testen of een andere simkaart in je telefoon uitprobeert dan kunnen we erachter komen of het aan de simkaart of telefoon ligt.
Hoi Stephen,

Ik wilde even melden dat het Probleem is opgelost!
Het lag aan MIJN MOBIELE TOESTEL!!!

Groet H.M.Hoven
Reputatie 8
Badge +7
Hallo H.M. Hoeven, bedankt voor het melden!
Fijn dat het nu is opgelost.

Reageer