Netwerkproblemen Samsung Galaxy S3 mini

  • 14 augustus 2013
  • 1 reactie
  • 2169 keer bekeken

Beste Denise,ook ik heb problemen met het netwerk met mijn samsung galaxy s3 mini
Ben al diverse keer in de maling genomen door smartcare dat ze niet op afgesproken tijdstip/ dagen komen. Vandaag weer het zelfde geval. Nu heb ik weer een medewerker van telfort gesproken en die vertelde mij dat ik een nieuwe sim met een groter gouden vlak moet bestellen bij jullie.
Hij kan het niet regelen omdat hij niet weet welke sim je opgestuurd krijgt. De nieuwe van de winkel werkt ook niet goed. Hopeloos !!!!
Begin nu enorm te balen van de service van telfort en smartcare en hoop dat jij mij hierbij kan helpen.
Mvg

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
@Alsade40,

Ik heb gereageerd in onderstaand topic:
https://forum.telfort.nl/abonnementen-254/telefoon-drie-keer-opgestuurd-zonder-resultaat-35689/

Ik ben je graag van dienst, alleen is het niet nodig om in meerdere topics hetzelfde probleem kenbaar te maken.

Denise