Hallo,
Sinds een maand valt regelmatig het netwerk weg als ik aan het bellen ben met mijn iPhone X. Dit is zeer storend met name als ik cliënten en klanten aan het bellen ben. Ik heb alle stappen doorlopen die op de website worden aangegeven van Telfort maar helaas heeft dit niets geholpen.
Ik heb twee mobiele telefoons met beide een telfort abonnement. Bij beide is het bereik slecht.
Beide geven maar twee van de vier streepjes bereik aan.
Wat kan ik nog meer doen om het bereik te verbeteren?
Beste antwoord door Bart - Telfort
Inmiddels moet ook 13.2.3 er zijn. Die heb ik al op mijn telefoon staan. Heb je de mogelijkheid om die te installeren? Die zou het echt op moeten lossen. Het probleem zit in de firmware van Apple namelijk. Ik had je graag een andere oplossing aangeboden, maar die heb ik niet. Met het netwerk of dergelijke is niets aan de hand. Vervelend is het in ieder geval zeker. Ik hoop dan ook echt dat de reset en update voor de oplossing zorgen.