beantwoord

Neit bereikbaar

• 12 april 2017
  • 6 reacties
  • 440 keer bekeken

Al weken lang ben ik regelmatig niet bereikbaar, men krijgt dan de melding dat ik niet te bereiken ben, waarna ik later een SMS ontvang van een gemiste oproep (die niet binnenkomt). Ik heb dit op verschillende momenten en op verschillende locaties. Hiervoor heb ik al meerdere malen met de helpdesk gebeld. Ik gebruik een Samsung S7. De eerste keer dacht men dat het aan de niet storen functie lag (deze uitgezet). De tweede keer is er wat aangepast in "het systeem", maar helaas is het probleem er nog steeds. Ook heb ik de gsm naar de fabrieksinstellingen gereset en volledig opnieuw ingesteld.

Iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Timdeleeuw 21 april 2017, 21:47

Beste jimny en koffiemok,

Bedankt voor het meedenken en jullie suggesties. 4G staat inderdaad aan. Ik had voor de zekerheid vorige week ook een nieuwe sim kaart besteld, maar helaas had ik net het probleem weer.

Ik heb de sim kaart even uit het toestel gehaald (deze aangelaten) en er terug ingedaan. Dan is het probleem opgelost (net zoals het opnieuw opstarten van de gsm).

Zal het dan aan de GSM liggen?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je 4g wel aanstaan ?
Reputatie 8
Badge +15
En ook evem de simkaart testen in een ander toestel. Zo kan je erachter komen of het aan de simkaart of aan je toestel ligt. Als je het namelijk op meerdere locaties hebt dan is het geen netwerk issue.
Beste jimny en koffiemok,

Bedankt voor het meedenken en jullie suggesties. 4G staat inderdaad aan. Ik had voor de zekerheid vorige week ook een nieuwe sim kaart besteld, maar helaas had ik net het probleem weer.

Ik heb de sim kaart even uit het toestel gehaald (deze aangelaten) en er terug ingedaan. Dan is het probleem opgelost (net zoals het opnieuw opstarten van de gsm).

Zal het dan aan de GSM liggen?
Reputatie 8
Badge +15
Dan kan het aan je toestel liggen. Komt het te vaak voor maar dan een backup en daarna het toestel terugzetten naar fabrieksinstellingen.
Beste koffiemok,

Bedankt voor het meedenken. Helaas is de gsm terug van reparatie (nieuwe firmware etc) en opnieuw geinstalleerd (na fabrieksinstellingen), maar het probleem blijft bestaan. Tevens een nieuwe simkaart.

Wederom telfort gebeld, maar nog steeds geen oplossing.

Hopelijk hebben andere nog goede ideeen anders ben ik bang dat ik het zaakje moet opzeggen bij Telfort.

Nogmaals bedankt voor het meedenken.

Groeten,

Tim.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Tim, wat vervelend dat het probleem nog steeds niet is opgelost. Het beste wat je kunt doen is de telefoon opnieuw ter reparatie aanbieden.

Reageer