beantwoord

Na update iOs 7 gaat de telefoon soms niet over

• 23 oktober 2013
  • 8 reacties
  • 3538 keer bekeken

Badge
hallo wie weet raad ik zie dat ik nu gemiddeld 5 gemiste gesprekken heb per dag ondanks dat ik geen oproep heb gehoord.heb de voicemail maar uit gezet wordt er gek van is hier een oplossing voor tijdstip maakt niet uit plek ook niet gebeurt sinds de update.

wie had dat gedacht van een goede iphone na een iphone met antidepresiva
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 23 oktober 2013, 23:25

Maak een back-up via Itunes, en doe een complete reset naar fabrieksinstellingen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Maak een back-up via Itunes, en doe een complete reset naar fabrieksinstellingen.
Reputatie 3
Badge +1
@gijsvankaatsbergen,

Wat vervelend dat je de oproepen niet hoort. Kun je eens testen met een ander toestel of je in jouw scherm wel ziet dat je gebeld wordt? Is dit niet het geval dan sluit ik mij aan bij Tuut-Tuut. Een reset zal het probleem waarschijnlijk verhelpen.
Laat je weten of het werkt?

Denise
Badge
werkt niet helaas
Badge +2
Apple al gecontacteerd? Als je googled op jouw probleem, is dit iets wat meer mensen overkomt na update naar iOs7? Zoja, dan zou Apple het op dienen te lossen (op afstand of door reparatie).

Je sim voor de vorm al even getest in een ander toestel, sim iemand anders in die van jou...?
Badge
Hang hem even aan iTunes er is namelijk nadat iOS7 is uitgekomen een carrier update geweest voor Telfort. Misschien dat je dit bent misgelopen. Bij sommige wordt dit niet bij updates weergegeven op het iDevice.
Badge
bedankt voor de tip heb hem aan itunes gehangen maar hij geeft aan alle updates gehad te hebben heb nu versie ios 7.0.3 en vandaag weer een gesprek gemist zonder ring tone
Badge
gevonden! zat hem in de niet stroren funktie die versheen ineens toen ik vd week weer een nieuwe simkaart heb gehad omdat het 3g nog steeds heel goed werkt(not) maar goed hij werkt nu weer goed de telefoon
Reputatie 3
Badge +1
@gijsvankaatsbergen,

Wat fijn om te lezen dat het weer werkt! 🙂
Topic wordt hierbij gesloten.

Denise