beantwoord

MP3 song van mijn PC instellen als standaard ringtone op mijn Samsung S4mini

Hetty1947
Reputatie 1
Hoe kan ik een mp3 song van mijn pc instellen op mijn telefoon als standaard ringtone.
Ik heb de song gedownload ik had hem ingesteld het werkte, maar na een paar uur was hij weg. ik snap er niks van. Help!!!!
icon

Beste antwoord door Koffiemok 5 april 2015, 14:44

Hoi Hetty1947

Het is belangrijk dat je de MP3 in de map notifications zet van het toestel. Dit kun je doen via de windows verkenner.

Daarna Instellingen > Geluid > Beltonen. Als het goed is staat de MP3 er tussen en kun je deze selecteren.

Edit: Bijlage toegevoegd

Bekijk reactie

5 reacties

Koffiemok
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Hetty1947

Het is belangrijk dat je de MP3 in de map notifications zet van het toestel. Dit kun je doen via de windows verkenner.

Daarna Instellingen > Geluid > Beltonen. Als het goed is staat de MP3 er tussen en kun je deze selecteren.

Edit: Bijlage toegevoegd
Hetty1947
Reputatie 1
Het is prima voor elkaar gekomen.
Hartelijk dank
Michael - Telfort
Reputatie 5
Badge +2
@Hetty1947,

Veel plezier van je ringtone gewenst!

@Koffiemok,

Dank!

Michael
tones6
Establish a USB connection between the BLU Studio 7.0 LTE and PC
On the home screen, drag the “notification” bar down and ensure the connection is set to “Media device (MTP)”
Open an Explorer window on the PC
Locate the media files you want to transfer on the phone and copy them
Navigate to the phone storage and paste the files, preferably in the “Ringtones” / “Notifications” folders under the “Media” directory
After the transfer is complete, eject the phone storage from the system tray, and safely disconnect the device from the USB
tones6
tones6 schreef:

Establish a USB connection between the BLU Studio 7.0 LTE and PC
On the home screen, drag the “notification” bar down and ensure the connection is set to “Media device (MTP)” https://tones6.com/
Open an Explorer window on the PC
Locate the media files you want to transfer on the phone and copy them
Navigate to the phone storage and paste the files, preferably in the “Ringtones” / “Notifications” folders under the “Media” directory
After the transfer is complete, eject the phone storage from the system tray, and safely disconnect the device from the USB

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)