beantwoord

mobieltje verloren

• 30 juni 2018
  • 6 reacties
  • 161 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo, mijn man is zijn (ouderwetse) mobieltje verloren. Het is door erge gezondheidsproblemen van hem een heel gedoe om helemaal naar een Telfortwinkel te komen waar je soms ook nog eens echt uren (!) moet wachten tot je aan de beurt bent. En dan maar hopen dat je alle goeie spullen bij de hand hebt..... anders is het nog voor niks ook.
Is het niet mogelijk dat ik zelf naar die winkel ga voor een nieuwe simkaart voor hem? Ik kan tenslotte aantonen dat ik zijn vrouw ben, hij kan me een briefje meegeven dat hij er achter staat - mocht iemand daar nog aan twijfelen.
Dus mijn vragen:
1 moeten we eerst zijn simkaart afsluiten/blokkeren?
2 kan ik voor hem een nieuwe simkaart kopen? (telefoon koop ik zelf voor hem)
3 wat moeten we bij de hand hebben of geregeld hebben om het in 1 keer goed te regelen in de winkel, zonder ook nog eens terug te moeten komen?
Bedankt alvast wie ons kan helpen!
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 30 juni 2018, 16:25

Och, poetsvisje, dat is heel akelig zeg! In dit soort situaties is bellen met 0900-9596 het snelst, zodat je simkaart direct wordt geblokkeerd. Het kan op het forum namelijk soms een dag of meerdere dagen duren voor je een reactie ontvangt. Ik snap heel goed dat het onhandig is om langs de winkel te gaan in jullie geval. Ik kan de simkaart ook voor je blokkeren en een nieuwe simkaart opsturen. Zou je in dat geval je profiel willen aanvullen met het 06-nummer van je man, zijn geboortedatum, postcode, huisnummer en e-mailadres? Wanneer je daarna even een bericht plaatst, kan ik het voor je in orde maken! Ik wacht je reactie af.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Och, poetsvisje, dat is heel akelig zeg! In dit soort situaties is bellen met 0900-9596 het snelst, zodat je simkaart direct wordt geblokkeerd. Het kan op het forum namelijk soms een dag of meerdere dagen duren voor je een reactie ontvangt. Ik snap heel goed dat het onhandig is om langs de winkel te gaan in jullie geval. Ik kan de simkaart ook voor je blokkeren en een nieuwe simkaart opsturen. Zou je in dat geval je profiel willen aanvullen met het 06-nummer van je man, zijn geboortedatum, postcode, huisnummer en e-mailadres? Wanneer je daarna even een bericht plaatst, kan ik het voor je in orde maken! Ik wacht je reactie af.
Reputatie 1
Badge
Rozemarijn, reuze bedankt voor je reactie. Ben ik heel blij mee! Heb meteen 0900-9596 gebeld en de meneer daar heeft alles al geregeld. Simkaart geblokkeerd en nieuwe opgestuurd. Dat scheelt ons zóveel tijd en energie.
Reuze bedankt voor jouw reactie en goeie raad, ook namens mijn man!
En geniet nog lekker van de zon! :)
Poetsvisje
Reputatie 3
Badge +8
Fijn om te horen dat alles zo snel geregeld is, Poetsvisje! Ondanks het verlies van de trouwe telefoon, hoop ik dat jullie ook van de zon zullen genieten 🙂 Fijne dag!
Reputatie 1
Badge
Hallo, inmiddels zit de nieuwe, geactiveerde simkaart in de nieuwe telefoon van mijn man, maar ik krijg nog steeds de informatietoon en het bericht dat dit nr om administratieve redenen is afgesloten.
Maar mijn man is zijn telefoon alleen verloren. Abonnement liep gewoon nog.
Asjeblieft hulp!! MIjn man heeft zijn mobieltje heel hard nodig!!!
Heb de telefoon ook al verschillende keren aan en uit gezet. Helpt (nog) niet.
Reputatie 3
Badge +8
Hi Poetsvisje,

Omdat ik het nummer van je man niet heb, heb ik even op de postcode gezocht. Ik zie dat het nummer 06*****860 vanochtend door een van mijn collega's is gedeblokkeerd. Lukt het nu om weer gebruik te maken van het telefoonnummer? Wanneer dit niet zo is, zou je dan je profiel willen aanvullen met het 06-nummer van je man, zijn geboortedatum, postcode, huisnummer en klantnummer? Dan ga ik voor jullie aan de slag. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
Badge
Het is helemaal voor elkaar. Mijn man kan weer bellen. Bedankt voor de hulp! 🙂

Reageer